کد خبر : 1687776 | 16 خرداد 1399 ساعت 01:48 | 21.2K بازدید | 1 دیدگاه

مهدی: فدراسیون و سازمان لیگ تصمیم می‌گیرند؛

معرفی انصراف دهنده‌های لیگ به ارکان قضایی

مسؤول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ به تیم‌هایی که قصد کناره‌گیری از لیگ برتر را دارند، هشدار جدی داد.

معرفی انصراف دهنده‌های لیگ به ارکان قضایی

به گزارش "ورزش سه"، پس از آنکه ستاد مبارزه با کرونا در ورزش مجوز شروع دوباره مسابقات را صادر کرد، برخی باشگاه‌ها ازجمله تراکتور، شهرخودرو، نساجی مازندران و ماشین‌سازی طی نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان اعلام نمودند که قادر به انجام بازی در چنین شرایطی نیستند و حتی امکان کناره‌گیری آنها نیز وجود دارد.

 

سهیل مهدی، مسؤول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ در این باره اظهار کرد: بحث انصراف از لیگ را ارکان قضایی فدراسیون فوتبال تصمیم می‌گیرند. نماینده رسمی و رُکن اصلی و رسمی برگزاری مسابقات و مدیریت فوتبال در کشور، فدراسیون و سازمان لیگ هستند که نمایندگی فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا را در کشور دارند.

 

او ادامه داد: با هرگونه عدم همکاری در فضایی که توسط فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مدیریت می‌شود و همچنین اینکه عده‌ای بخواهند به صورت غیر رسمی فعالیتی را انجام دهند، طبق قوانین برخورد خواهد شد و (این باشگاه‌ها) در اختیار ارکان قضایی قرار می‌گیرند تا برای آنها تصمیم‌گیری شود.

 

مسؤول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ درباره آخرین وضعیت اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال ابراز کرد: عزیزانی که زحمت می‌کشند باید در این زمینه اظهار نظر کنند ولی تلاش شبانه‌روزی برای این کار انجام می‌شود و حتی در روزهای تعطیل نیزمی‌بینیم که دوستان مشغول به فعالیت هستند.

دیدگاه‌ها