کد خبر : 1687784 | 16 خرداد 1399 ساعت 09:42 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران بنفیکا و حمله به اتوبوس بازیکنان خودی!

هواداران تیم بنفیکا بعد از بازی این تیم مقابل توندلا به اتوبوس حامل بازیکنان تیم شان حمله کردند.

هواداران بنفیکا و حمله به اتوبوس بازیکنان خودی!

به گزارش "ورزش سه"، این حادثه بعد از شروع مجدد رقابت‌های لیگ پرتغال بعد از حدود دو ماه رخ داد. در دیداری که دو تیم بنفیکا و توندلا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

 

به نظر می رسید که بعد از بازگشت دوباره فوتبال کمتر شاهد درگیری ایجاد شده از سوی هواداران و مسائل این چنینی باشیم چراکه به نظر می رسد برای مدت زمانی طولانی باید به ورزشگاه های خالی از تماشاگر عادت کنیم.

 

 

1501012

 

 

با این حال اما روز گذشته و در اتفاقی عجیب، بعد از بازی بین دو تیم بنفیکا و توندلا اتوبوس تیم میزبان مورد هدف هواداران خودی قرار گرفت. این هواداران عصبانی با پرتاب سنگ به سمت اتوبوس بنفیکا حتی باعث شکستن شیشه های آن نیز شدند. آبولا گزارش می دهد که این حادثه حتی مصدومیت دو بازیکن بنفیکا یعنی آندریا ژیوکوویچ و یولیان وایگل را هم در پی داشته است؛ تا جایی که آنها بعد از این اتفاق به بیمارستان منتقل شدند تا مراحل درمانی را پشت سر بگذارند.

 

نکته جالب درباره بازی دیشب اما به حضور مارکت هواداران بنفیکا در ورزشگاه این تیم باز می گشت؛ موضوعی که اخیراً در اروپا رواج پیدا کرده و بسیاری از تیم ها برای پر کردن جای خالی هواداران خود از این روش استفاده می کنند. این در حالی است که در بخش دیگری از استادیوم نیز شال های هواداری مربوط به تیم بنفیکا روی سکوها قرار داده شده بود.

 

 

1501010

1501011

دیدگاه‌ها