کد خبر : 1687790 | 16 خرداد 1399 ساعت 10:00 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

کمک 3 میلیون دلاری مدیر توییتر به تظاهرکنندگان آمریکا

مدیرعامل توییتر اعلام کرد مبلغ 3 میلیون دلار به ابتکار دفاع حقوقی از دستگیرشدگان تظاهرات آمریکا که از طرف کالین کپرنیک ستاره فوتبال آمریکایی اجرایی شده کمک کرده است.

کمک 3 میلیون دلاری مدیر توییتر به تظاهرکنندگان آمریکا

به گزارش "ورزش سه"، جک دورسی، مدیرعامل شبکه اجتماعی توییتر حمایت خود را از ابتکارعمل طراحی شده توسط کالین کپرنیک، ستاره فوتبال آمریکایی اعلام کرد و گفت برای کمک به پروژه او مبلغ 3 میلیون دلار اهدا کرده است.

 

کالین کپرنیک با اعلام شروع به کار این پروژه هدف آن را حمایت و دفاع حقوقی در دادگاه‌ها از همه کسانی اعلام کرده که در جریان تظاهرات ضدنژادپرستی در شهرهای آمریکا بازداشت می‌شوند. تظاهراتی که بعد از مرگ دلخراش جرج فلوید توسط پلیس به راه افتاده است.

 

1501018

 

جک دورسی مدیر توییتر از طریق همین شبکه اجتماعی اعلام کرد که مبلغ سه میلیون دلار به پروژه کپرنیک کمک کرده است.

 

دورسی می‌گوید این کمک‌ها صرف پیشرفت آزادی و رفاه جوامع سیاه و قهوه‌ای از طریق آموزش، خودباوری و بسیج همگانی برای تربیت نسل جدیدی از رهبران که تغییر را به پیش خواهند برد، می‌شود.

 

کالین کپرنیک از هفته گذشته که پروژه خود را آغاز کرده موفق شده گروهی از وکلای برجسته آمریکایی را برای کمک به تظاهرکنندگان دستگیر شده جمع کند. با اینحال او و همکارانش در این مدت خواهان کمک‌های نقدی مردم به این ابتکار عمل شده بودند. جک دورسی مدیر توییتر اولین چهره‌ای است که مبلغ قابل توجهی به این پروژه کمک کرده.

 

 

دیدگاه‌ها