کد خبر : 1687791 | 16 خرداد 1399 ساعت 10:01 | 18.3K بازدید | 1 دیدگاه

انگلیس به جای ایتالیا ؛ مقصد سردار عوض شد

وستهم برای سردار 23 میلیون پوند می‌دهد

تیم قدیمی شرق لندن یکی از مشتریان جدی سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم زنیت سن پترزبورگ است که تا پیش از این احتمال حضورش در فوتبال ایتالیا پررنگ شده بود.

 وستهم برای سردار 23 میلیون پوند می‌دهد

به گزارش "ورزش سه" گزارش ها درباره سردار آزمون ستاره تیم ملی ایران فوتبال ایران در رسانه های اروپایی هر روز بیشتر می شود. ARENA NAPOLI گزارشی در این ارتباط  منتظر کرد که در آن فاش کرد که وستهم مشکلی از بابت پرداخت 25 میلیون یورو معادل 23 میلیون پوند برای خرید سردار آزمون در تابستان امسال نخواهد داشت.


دیوید مویس سرمربی وستهم بدون تردید به دنبال جذب یک مهاجم جدید در تابستان امسال است.

 

 

 

1501021

 


اما گزارش ها درباره سردار زیاد و متفاوت است. teamtalk وبسایت انگلیسی خبر می دهد که آرسنال برای جذب سردار آزمون برای خط حمله اش با زنیت سن پترزبورگ ارتباط برقرار کرده است  و با توجه به اخبار و گزارشاتی که به گوش می رسد احتمالا او به جای سری آ به لیگ برتر انگلستان خواهد می شود. 


رسانه های ناپلی ادعا می کنند که آرشاوین و آرتتا برای انتقال آزمون به آرسنال از ما آوریل اقداماتشان را شروع کرده اند. آرسنال نگران این است که در پایان فصل پیر امریک اوبامیانگ مهاجم فرانسوی اش را از دست بدهد چرا که چلسی از هم اکنون آماده است تا با 30 میلیون پوند او را به خدمت بگیرد. ضمن اینکه آرسنال با توجه به علاقه زیاد اینترمیلان و اتلتیکو شاید نتواند از جدایی این بازیکن در تابستان جلوگیری کند و شاید از همین رو است که آرتتا سرمربی آرسنال می خواهد مهاجم تیم ملی ایران را به امارات ببرد.

 

1501020

دیدگاه‌ها