کد خبر : 1687806 | 16 خرداد 1399 ساعت 11:20 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

گریزمان: در این مدت بیشتر پلی استیشن بازی کردم

آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی بارسلونا می گوید که برگزاری فوتبال پشت درهای بسته تجربه کاملا متفاوت و عجیبی خواهد داد.

گریزمان: در این مدت بیشتر پلی استیشن بازی کردم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیگیری بوندسلیگا از ماه می، لالیگا به دومین رقابت در سطح پنج لیگ معتبر اروپایی تبدیل خواهد شد که چند روز دیگر از سر گرفته می شود؛ مسابقاتی که بیش از دو ماه به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در سرتاسر دنیا به حالت تعلیق در آمده بود.

 

از طرف دیگر به نظر می‌رسد که باید تا مدت زمان زیادی به برگزاری مسابقات پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران عادت کنیم. ستاره فرانسوی بارسلونا یعنی آنتوان گریزمان در این باره می‌گوید: " این خیلی عجیب خواهد بود. من دیدم که در آلمان عکس هایی از هواداران را روی سکوها قرار داده‌اند. عدم حضور تماشاگران بسیار عجیب است و شما همه چیز را درون زمین می شنوید."

 

 

1500915

 

 

گریزمان در ادامه گفت: " ما ۱۱ مسابقه در لالیگا پیش رو خواهیم داشت و بعد از آن باید در لیگ قهرمانان اروپا هم رقابت کنیم. در لالیگا ما در هفته بیش از یک بازی انجام خواهیم داد. قطعاً خانواده و همسرم اذیت خواهد شد چرا که تعطیلاتی پیش روی ما نخواهد بود.

 

این اولین بار است که من برای چنین مدت زمانی طولانی به استراحت پرداختم چرا که در فاصله زمانی رقابت‌های یورو، جام جهانی هم هیچگاه چنین مدتی را در خانه پشت سر نگذاشته بودم. بیشتر این مدت را پلی استیشن بازی کردم و در کنار فرزندان بودم. اگرچه من در این مدت خیلی روی تردمیل دویدم اما واقعاً به کار با توپ احتیاج داشتم."

دیدگاه‌ها