کد خبر : 1687809 | 16 خرداد 1399 ساعت 11:40 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

گاسپرینی: انتقادهای کرونایی از من توهین‌آمیز است

گاسپرینی، سرمربی آتالانتا به انتقادها از اعترافش درباره ابتلا به کرونا واکنش نشان داده و آنها را زشت و توهین‌آمیز خواند.

گاسپرینی: انتقادهای کرونایی از من توهین‌آمیز است

به گزارش "ورزش سه"، جیان پیرو گاسپرینی، سرمربی باشگاه ایتالیایی آتالانتا که بعد از اعترافش به اینکه در بازی تیمش با والنسیا در اسپانیا به کرونا مبتلا بوده با انتقادهای شدیدی مواجه شده، نسبت به این انتقادها واکنش نشان داده و آنها را زشت و توهین‌آمیز قلمداد کرد.

 

گاسپرینی اخیرا اعتراف کرد در ماه مارس زمانی که به همراه تیمش برای بازی با والنسیا در دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان به اسپانیا رفته، به علائم شبیه سرماخوردگی دچار بوده و بعدها نتیجه تست ویروس کرونایش مثبت اعلام شده.

 

1408740

 

باشگاه والنسیا که از این اعتراف گاسپرینی خشمگین شده بود با انتشار اطلاعیه‌ای به انتقاد از او پرداخت و گفت در چنین شرایطی گاسپرینی نباید در آن بازی شرکت می‌کرده. دیداری که در نهایت با پیروزی 4-3 آتالانتا به پایان رسید.

 

بعد از انتقادات تند و شدید از گاسپرینی در اسپانیا او می‌گوید واکنش‌ها به اظهاراتش غیرمتناسب بوده و او آنها را توهین‌آمیز دیده. گاسپرینی در این باره گفت:" جنجالی که بوجود آمده خیلی توهین‌آمیز است. من می‌دانم که پروتکل‌ها را رعایت کرده‌ام. من هم مثل همه در قرنطینه بودم. آن موقع تست از من گرفته نشد ولی در ماه مه وقتی تست دادیم مشخص شد که من کرونا داشته‌ام".

 

سرمربی آتالانتا در ادامه گفت:" من بدن درد داشتم ولی  هرگز نه تب داشتم و نه مشکلات ریوی. وقتی برگامو را ترک کردیم حال من خوب بود. آن روز عصر کمی مشکل پیدا کردم و روز بعد هم مشکل داشتم. ولی این انتقادهایی که الان می‌شود واقعا زشت و توهین‌آمیز است".

 

 

دیدگاه‌ها