کد خبر : 1687814 | 16 خرداد 1399 ساعت 11:55 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره تیم ملی فوتبال آمریکا

ترامپ حتی یک روده راست هم ندارد!

مایکل بردلی ستاره تیم ملی فوتبال آمریکا از دونالد ترامپ رئیس‌جمهور این کشور به شدت انتقاد کرده و می‌گوید "یک روده راست در شکم ترامپ پیدا نمی‌شود".

ترامپ حتی یک روده راست هم ندارد!                                      

به گزارش "ورزش سه"، در بحبوحه اعتراضها و تظاهرات در شهرهای مختلف آمریکا علیه نژادپرستی که بعد از مرگ جرج فلوید به دست پلیس این کشور آغاز شده، ورزشکاران آمریکایی هم به حمایت از این اعتراض و انتقاد از ترامپ رئیس‌جمهور این کشور برخاسته‌اند. مایکل بردلی ستاره تیم ملی فوتبال آمریکا یکی از این ورزشکاران است که انتقاد تندش از ترامپ خبرساز شده.

 

بردلی در گذشته هم سابقه انتقاد از ترامپ را داشته. او سال 2017 بعد از دستور ترامپ برای ممانعت از ورود مسافرین برخی کشورها به خاک آمریکا گفته بود از این تصمیم ترامپ ناراحت و شرمسار است.

 

1501050

 

بردلی حالا بار دیگر با انتقاد از ترامپ او را رهبری فاقد توان رهبری دانست. او در این باره گفت:" ما رئیس‌جمهوری داریم که تهی است. حتی یک روده راست در شکم ترامپ پیدا نمی‌شود".

 

ستاره تیم ملی فوتبال آمریکا در ادامه گفت:" او توان رهبری ندارد. نه رئیس‌جمهور، نه سناتورهای جمهوری‌خواه هیچکدام توان رهبری ندارند. آنها فقط سر جایشان نشسته‌اند و در همه کارهایی که ترامپ در این سه سال و نیمه انجام داده همدستند".

 

 

دیدگاه‌ها