کد خبر : 1687815 | 16 خرداد 1399 ساعت 12:04 | 25K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره بارسا، گزینه لیورپول بعد از ناکامی در جذب ورنر

جان لوکا دی مارتزیو، خبرنگار معروف ایتالیایی، مدعی شد که لیورپول حالا بعد از ناکامی در جذب تیمو ورنر به دنبال انتقال عثمان دمبله به آنفیلد خواهد رفت.

ستاره بارسا، گزینه لیورپول بعد از ناکامی در جذب ورنر

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته منابع مختلف گزارش دادند که تیمو ورنر در آستانه توافق برای پیوستن به چلسی قرار دارد. گفته می‌شود که این ستاره آلمانی با قراردادی ۵ ساله و به ارزش ۵۵ میلیون یورو راهی استمفوردبریج خواهد شد.

 

 

1492642

 

 

انتقال تیمو ورنر به چلسی در حالی رخ خواهد داد که طی هفته های گذشته گفته می شد که این بازیکن بیش از هر تیم دیگری به لیورپول نزدیک است و یورگن کلوپ قصد دارد هر طور که شده هم وطن خود را به آنفیلد منتقل کند. با این حال اما به نظر می رسد که این اتفاق به طور قطعی منتفی شده و مهاجم آلمانی راهی یک تیم انگلیسی دیگر به نام چلسی خواهد شد.

 

یکی دیگر از بازیکنانی که در روزهای گذشته صحبت هایی درباره رابطه با حضورش در لیورپول مطرح شده، ستاره همیشه مصدوم بارسلونا یعنی عثمان دمبله بوده است. حالا و در همین رابطه خبرنگار معروف ایتالیایی یعنی جانلوکا دی مارتزیو نیز مدعی شده که قرمزهای آنفیلد بعد از ناکامی در جذب ورنر در پی انتقال عثمان دمبله به تیم شان هستند.

 

بر اساس ادعای دی‌مارتزیو لیورپول قصد دارد با قراردادی قرضی به همراه بند خرید اختیاری، وینگر فرانسوی بارسلونا را به خدمت بگیرد. این در حالی است که در روزهای گذشته گفته شد که این بازیکن هیچ علاقه ای به ترک بارسا ندارد و می خواهد به کارش در این تیم ادامه دهد.

 

 

1475964

دیدگاه‌ها