کد خبر : 1687817 | 16 خرداد 1399 ساعت 12:20 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

اندی کول

پل پوگبا هنوز هم فوتبالیستی درجه‌یک است

اندی کول مهاجم سابق منچستریونایتد به تمجید از پل پوگبا پرداخته و می‌گوید او بازیکنی درجه‌یک است و در کنار فرناندس و راشفورد می‌‌تواند کلید موفقیت یونایتد باشد.

پل پوگبا هنوز هم فوتبالیستی درجه‌یک است

به گزارش ورزش سه، اندی کول ستاره سابق و مهاجم محبوب سالها پیش منچستریونایتد با تمجید از پل پوگبا ستاره فرانسوی جنجالی این تیم می‌گوید پوگبا همچنان ستاره‌‌ای جهانی و درجه‌یک است و در شروع مجدد لیگ برتر می‌تواند در کنار برونو فرناندس و مارکوس راشفورد کلید موفقیت دوباره شیاطین سرخ باشد.

 

1501058

 

اندی کول در گفتگو با میرر در این باره گفت:" قبل از تعویق این فصل به دلیل اپیدمی کرونا منچستریونایتد خیلی خوب کار می‌کرد. آنها دوباره شروع کرده بودند به زیبا فوتبال کردن و پیروزی در بازی‌ها. یونایتد آن روزها شانس خوبی برای بازگشت به جمع چهار تیم اول جدول داشت".

 

مهاجم سابق شیاطین سرخ در ادامه گفت:" من از دیدن بازگشت دوباره پل پوگبا واقعا خوشحال می‌شوم چون معتقدم او بازیکن درجه یکی است. با وجود همه حرف و حدیثهایی که درباره او وجود دارد، او وقتی سرش را پایین می‌اندازد و فوتبال می‌کند، به همه ثابت می‌کند چه فوتبالیست خوبی است".

 

اندی کول در ادامه گفت:" فرناندس که در ماه ژانویه به تیم اضافه شده هم استثنایی است و مارکوس راشفورد هم امسال بهترین فصل خود را داشته. برای همین است که من بی‌صبرانه مشتاق تماشای بازی این سه نفر در کنار هم هستم".

 

 

دیدگاه‌ها