کد خبر : 1687818 | 16 خرداد 1399 ساعت 12:15 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

صلح جادوگر و مرادی بعد از شورش در آزادی! (عکس)

روز گذشته مسعود مرادی و علی کریمی در حاشیه بازی دوستانه‌ای که داشتند، باهم خوش و بش کردند و از بازی معروف پرسپولیس - استیل آذین نیز گفتند.

به گزارش ورزش سه، ستاره شماره هشت سابق فوتبال ایران در دوره‌ای خاص، یکی از چهره‌های پرحاشیه لیگ برتر بود. در همان دوره‌ای که پرسپولیسی‌ها او را نخواستند و به استیل آذین رفت تا تقابلش با تیم سابق در حضور ۳۰ هزار نفر به مسابقه‌ای جنجالی و البته خاطره‌انگیز تبدیل شود.

 

 

 

در دیدار پرسپولیس و استیل آذین لیگ نُهم، یاران علی کریمی بازی یک صفر باخته را با پیروزی ۲-۱ عوض کردند. گل دوم در دقیقه ۹۰ و در حالی به ثمر رسید که علی کریمی پشت توپ قرار داشت و می‌خواست بعد از گلزنی به تیم اسبق خود، پیراهنش را بالا بزند و لباس پرسپولیس را به نمایش بگذارد اما این ضربه پس از برخورد به چاووشی مهاجم استیل آذین گل شد تا پروژه از پیش برنامه ریزی شده جادوگر به سرانجام نرسد.

 

 

 

کریمی که شاید از ناکامی خود در گلزنی عصبانی هم بود، پنج دقیقه بعد در حالی که با جان و دل از دروازه تیمش دفاع می‌کرد، با یک سوت اشتباه از سوی مسعود مرادی مواجه شد؛ جایی که داور بین المللی برخورد توپ با سینه وی را خطای هند تشخیص داد تا این عاملی شود برای به قول فردوسی‌پور «پرخاش» جادوگر بر علیه مسعود مرادی.

 

این پرخاش چند دقیقه ای با کارت قرمز همراه شد و بعد از آن اتفاقات دیگری هم رخ داد اما حالا انگار همه چیز برای مسعود مرادی و علی کریمی تغییر کرده و آن ها رابطه بسیار خوبی با یکدیگر دارند. روز گذشته در حاشیه بازی دوستانه، مرادی که کیت تیم ملی عمان را داشت بعد از خوش و بش با کریمی به مصاحبه خود با ورزش سه اشاره داشت، جایی که به اشتباه خود در آن روز اعتراف کرده بود و البته کریمی هم بسیار مودب و صمیمی پاسخ داد: «شما همیشه به من لطف داشته اید».

 

 

در طول این بازی که ستاره‌های پرتعدادی در آن حضور داشتند، کریمی برخلاف سابق هیچ اعتراضی به داور انجام نداد اما بعد از آن در مصاحبه خود دوباره به مسئولان فوتبال ایران کنایه زد و البته در گفتگوهای خصوصی با اردلان آشتیانی و جواد کاظمیان نیز به این موضوعات اشاره پررنگ تری داشت.

 

نکته جالب این که صلح مسعود مرادی و علی کریمی در نقطه ای رقم خورد که فاصله کوتاهی تا ورزشگاه آزادی دارد؛ یعنی همان جا که این شورش چند دقیقه ای رقم خورد.

 

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها