کد خبر : 1687819 | 16 خرداد 1399 ساعت 12:22 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

سامی خدیرا:

رویای من قهرمانی با یوونتوس در چمپیونزلیگ است

سامی خدیرا، هافبک آلمانی یوونتوس می‌گوید که رویایش قهرمانی با این تیم در لیگ قهرمانان اروپا است.

رویای من قهرمانی با یوونتوس در چمپیونزلیگ است

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس طی سال های گذشته همواره عملکرد قابل قبول و خوبی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ارائه داده است. بیانکونری در این سال ها دو بار تا آستانه قهرمانی در چمپیونزلیگ پیش رفت اما هر بار مقابل یکی از دو غول فوتبال اسپانیا یعنی بارسلونا و رئال مادرید شکست خورد تا دستش از کسب سومین جام لیگ قهرمانان کوتاه مانده باشد.

 

هافبک آلمانی یوونتوس اما روز گذشته در صفحه اینستاگرام خود به برخی از سوالات هواداران پاسخ داد. خدیرا در بخشی از صحبت‌های خود اذعان کرد که هنوز هم انگیزه زیادی برای موفقیت دارد. او در این باره گفت: " بله من به همین دلیل فوتبال بازی می‌کنم. تقریباً در همه جام‌ها پیروز شده ام اما موفقیت برایم به نوعی مانند اعتیاد است. یعنی اگر شما یک فصل برنده عناوین شوید در سال بعد از آن برای کسب جام ها تلاش خواهید کرد."

 

 

 

1383634

 

 

خدیرا در ادامه گفت: " رویای من قهرمانی با یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا است. فکر می کنم که سه یا چهار سال پیش بود که به جام نزدیک شده بودیم اما در مسابقه فینال مقابل رئال مادرید شکست خوردیم. فکر می کنم که ما می توانیم طی سال های آینده به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کنیم. این فقط رویای من نیست بلکه آرزوی همه هواداران بیانکونری نیز به حساب می آید."

دیدگاه‌ها