کد خبر : 1687830 | 16 خرداد 1399 ساعت 13:11 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

تمرینات سنگین بادران در غیاب کرونایی‌ها (عکس)

تیم فوتبال بادران این روزها تمرینات خودش را در دو نوبت دنبال می‌کند، تا بازیکنان این تیم آماده شروع مجدد بازی‌های لیگ دسته اول شوند.

به گزارش ورزش سه، تمرینات تیم فوتبال بادران این روزها زیر نظر فرهاد کاظمی دنبال می‌شود و این مربی هر روز تمرین در دو نوبت را برای شاگردانش در نظر گرفته است. تمرین نوبت صبح اختصاص به تمرینات بدنسازی دارد که در باشگاه انجام می‌شود و شاگردان کاظمی در دو نوبت عصر هم به مرور کارهای تاکتیکی می‌پردازند. این در حالی است که برخی بازیکنان که تست کرونای آنها مثبت اعلام شده بود، در تمرینات روزهای اخیر حضور نداشتند ولی قرار است ظرف یکی دو روز آینده به جمع دیگر بازیکنان اضافه شوند.

 

 

1501081

 


از باشگاه بادران خبر می‌رسد که اعضای این تیم قرار است در یکی دو روز آینده دوباره تست کرونا بدهند تا وضعیت آنها مورد بررسی قرار بگیرد. با این شرایط اما تمرینات بادران به صورت منظم برگزار می‌شود و کاظمی هم تمرینات سنگینی را برای تیمش در نظر گرفته تا شاگردانش را آماده شروع مجدد بازی‌ها کند. بادرانی‌ها هنوز بازی دوستانه انجام نداده‌اند ولی ظاهرا قرار است این تیم چند دیدار تدارکاتی هم تا قبل از شروع مسابقات انجام دهد.

 

 

1501080

 

1501079

 

1501078

دیدگاه‌ها