کد خبر : 1687831 | 16 خرداد 1399 ساعت 13:40 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

توماس مولر: نزدیک بود بایرن مونیخ را ترک کنم

توماس مولر ستاره بزرگ بایرن مونیخ اعتراف کرد که در دوران نیکو کوواچ در این تیم به دلیل نیمکت‌نشینی تا آستانه ترک تیم محبوبش پیش رفته بوده.

توماس مولر: نزدیک بود بایرن مونیخ را ترک کنم

به گزارش "ورزش سه"، توماس مولر ستاره ملی‌پوش آلمانی بایرن مونیخ که یکی از محبوب‌ترین بازیکنان حال حاضر این تیم نزد هواداران باواریایی است اعتراف کرد در دوران سرمربی‌گری نیکو کوواچ که او را نیمکت‌نشین کرده بود و به خصوص در اوایل فصل جاری به فکر ترک بایرن بوده و تا یک قدمی ترک باشگاه دوران کودکی‌اش پیش رفته.

 

1500678

 

توماس مولر تا این لحظه بازیکنی تک‌باشگاه بوده و برای تیمش بایرن مونیخ 525 بازی انجام داده. مولر با پیراهن بایرن هشت بار فاتح بوندس‌لیگا و یک بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده است.

 

با اینکه در سالهای گذشته تیمهای بزرگی مثل منچستریونایتد و آرسنال علاقه زیادی به جذب این ستاره آلمانی داشتند ولی او هرگز حاضر نشده تیم محبوب دوران کودکی‌اش را ترک کند. با اینحال مولر حالا اعتراف می‌کند در دوران نیکو کوواچ از نیمکت‌نشینی‌اش آنقدر عصبانی بوده که چیزی نمانده بوده تصمیم به ترک بایرن بگیرد.

 

1472186

 

مولر در این باره به وبسایت رسمی بایرن مونیخ گفت:" ده ماه پیش وضعیت با الان خیلی فرق داشت. آن روزها هیچکس فکرش را نمی‌کرد که من قراردادم را با باشگاه تا سال 2023 تمدید کنم. چه در فوتبال و چه در زندگی شخصی، مسائل کوچک و جزئی هستند که همیشه باعث می‌شوند تصمیمهای مهم گرفته شود".

 

مولر همچنین درباره پست مورد علاقه‌اش گفت:" دوست دارم همیشه درست پشت سر مهاجم اول‌مان رابرت لواندوفسکی بازی کنم. چون از آنجا می‌توانم به کناره‌ها بروم و از حاشیه زمین خطرآفرین بشوم".

 

 

دیدگاه‌ها