کد خبر : 1687841 | 16 خرداد 1399 ساعت 14:15 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت مرموز فوق ستاره

زنگ خطر در بارسا؛ مسی امروز هم تمرین نکرد!

لیونل مسی در تمرین امروز بارسا هم حضور نداشت تا شایعات در مورد شدت مصدومیت او قوت بگیرند.

زنگ خطر در بارسا؛ مسی امروز هم تمرین نکرد!

به گزارش "ورزش سه"، لئو مسی در تمرین روز چهارشنبه بارسا غیبت داشت و سپس اعلام شد که او در بازی درون تیمی روز سه شنبه مصدوم شده است. شبکه تی وی سه در همین رابطه ادعا کرد که شدت مصدومیت مسی به گونه ای است که او باید  بین یک هفته تا ده روز به دور از میادین باشد و بازی با مایورکا(24 خرداد) را نیز به همین دلیل از دست خواهد داد. ادعایی که از سوی مسئولان بارسا تکذیب شد.

 

 

1501098

 

 

روز گذشته کادر فنی به بازیکنان استراحت داده بود و تمرینی در کار نبود ولی امروز که بازیکنان به کمپ خوان گامپر برگشتند، بازهم لئو مسی در تمرین حضور نداشت. او به صورت انفرادی در سالن بدنسازی و زیر  نظر فیزیوتراپ ها کار می کرد.

از سوی تیم پزشکی بارسلونا مشکل مسی انقباض جزئی عضلانی عنوان شده و اینکه او باید برای احتیاط بیشتر، در تمرین گروهی شرکت نکند. به این ترتیب باید منتظر روز های آینده ماند تا شرایط مصدومیت مسی مشخص شود. در حال حاضر مشخص نیست که او می تواند با بازی برابر مایورکا برسد یا خیر.

دیگر غایبان تمرین بارسا آنسو فاتی و ساموئل اومتیتی بودند. بازیکنان بارسا فردا هم تمرین خواهند کرد و برای روز یکشنبه به آنها استراحت داده شده است.

 

 

1500898

دیدگاه‌ها