کد خبر : 1687842 | 16 خرداد 1399 ساعت 14:14 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیماتم طبق اساسنامه فدراسیون جهانی بود

تاماش آیان: هیچ کدام از ادعاها را قبول ندارم

رییس مستعفی فدراسیون جهانی وزنه برداری اعلام کرد که ادعاهای عنوان شده علیه خودش را قبول ندارد و به تمام قوانین احترام گذاشته است.

تاماش آیان: هیچ کدام از ادعاها را قبول ندارم

 به گزارش ''ورزش سه'' و به نقل ازایسنا، پس از اینکه ریچارد مک لارن در گزارش خود اعلام کرد تاماش آیان 40 دوپینگ را پنهان کرده ، در دو کنگره انتخاباتی فدراسیون جهانی  رای خریده و همچنین 10.4 میلیون دلار مفقود شده است، تاماش آیان نسبت به این موارد واکنش نشان داد. آیان اعلام کرد تمام این ادعاها علیه او بی اساس است.

 

 او نامه ای از طریق ایمیل به رسانه ها ارسال کرد و در آن نامه عنوان کرد: من در تمام زندگی ام به تمام قوانین مکتوب و حتی نانوشته ورزش احترام گذاشته ام و تمام تصمیمات توسط هیات اجرایی و مطابق با اساسنامه فدراسیون جهانی گرفته شده است. 

 

به نوشته Inside the games، او ادامه داد: بودجه سالانه توسط هیات اجرایی به تصویب می رسید و گزارش های حسابرسی ارسال شده توسط حسابرسان مستقل سوئیس، توسط کنگره تصویب می شد. در طول تحقیقات، من کاملاً با آقای مک لارن و تیم او همکاری کردم. با این حال بسیار متاسفم علی رغم درخواست من، آنها هرگز اطلاعاتی را در اختیار من قرار ندادند که بخواهم آنها را رد کنم و آنها گزارش را بدون ارائه به من منتشر کردند. حدود نیم قرن است که من تمام زندگی خود را در خدمت ورزش وزنه برداری و مبارزه با دوپینگ بوده ام. همچنان هم می خواهم با فدراسیون جهانی وزنه برداری و خانواده وزنه برداری ارتباط نزدیکی برقرار کنم.

دیدگاه‌ها