کد خبر : 1687844 | 16 خرداد 1399 ساعت 14:40 | 63.7K بازدید | 0 دیدگاه

خاطره عجیب لوکامودریچ از رختکن مادرید؛

مورینیو آنقدر غر زد که رونالدو گریه کرد!

لوکا مودریچ در کتاب بیوگرافی جدید خود به تنش و درگیری مورینیو و رونالدو در رختکن رئال اشاره کرده سات.

مورینیو آنقدر غر زد که رونالدو گریه کرد!

به گزارش "ورزش سه"، 16 روز دیگر از کتاب بیوگرافی جدید لوکا مودریچ به نام "به روش من" رونمایی خواهد شد اما امروز در نشریه کوریره دلو اسپورت، بخش هایی از این کتاب منتشر شد.

ستاره کروات رئال و برنده توپ طلای 2018، هشتمین سال حضورش در رئال را پشت سر می گذارد و همین حالا یکی از افسانه های باشگاه مادریدی محسوب می شود.

 

 

1501101

 

 

مودریچ سال 2012 و با درخواست ژوزه مورینیو بود که از تاتنهام به رئال پیوست. او در آخرین روزهای نقل و انتقالات به رئال پیوست و به سرعت نیز با رئال فاتح یک جام شد. رئال در حضور چند دقیقه ای او توانست بارسا را 2-1 شکست داده و فاتح سوپرکاپ اسپانیا شود.

 

مودریچ در کتاب جدید خود به ذکر خاطره ای از درگیری بین مورینیو و کریستیانو رونالدو پرداخته است.

 اتفاق به سال 2013 و یکی از بازی های کوپا دل ری بر می گردد:« 2-0 از حریف مان پیش بودیم اما مورینیو مرتب بر سر رونالدو فریاد می زد و عصبانی بود. روی یک ضربه کرنر، رونالدو یار مستقیمش را تعقیب نکرد و همان باعث خشم مورینیو شد. راستش را بخواهید، از واکنش مورینیو شگفت زده شدم چرا که با حاشیه امنیت خوبی از حریف پیش بودیم.

 

 

1501100

 

 

این تنش در طول بازی ادامه داشت تا اینکه نیمه اول تمام شد. در راه رختکن، رونالدو در مرز گریه بود. او به من گفت هر کاری در بازی انجام می دهم ولی مورینیو همچنان انتقاد می کند. در رختکن شرایط حتی وخیم تر نیز شد. مورینیو همین که وارد رختکن شد، به انتقاد از رونالدو پرداخت. در نهایت با دخالت دیگر بازیکنان، کار به جاهای باریک کشیده نشد.»

 

رئال در آن سال به فینال کوپا دل ری رسید اما با شکست از اتلتیکو به نایب قهرمانی رضایت داد تا فصل برای این تیم و مورینیو بدون جام به اتمام برسد. نه مورینیو و نه رونالدو مدال خود را دریافت نکردند و آقای خاص کمی بعد از هدایت رئال کنار رفت. رونالدو اما در رئال ماند و سال هایی تکرار نشدنی را رقم زد.

رونالدو زیر نظر مورینیو 106 بازی برای رئال انجام داد و 120 گل هم به ثمر رساند؛ یعنی متوسط هر 75 دقیقه یک گل.

 

 

1501105

 

دیدگاه‌ها