کد خبر : 1687848 | 16 خرداد 1399 ساعت 15:04 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

پس از اظهارنظردبیرکل فدراسیون و سخنگوی وزارت بهداشت؛ 

اختلاف یک هفته‌ای در زمان شروع لیگ برتر !

مهدی محمدنبی برخلاف حرف های کیانوش جهانپور، هفته اول تیرماه را زمان مناسب تری برای شروع مسابقات لیگ برتر می داند.

اختلاف یک هفته‌ای در زمان شروع لیگ برتر ! 

به گزارش "ورزش سه"، روز به روز زمان شروع دوباره رقابت های لیگ برتر نزدیک تر می شود و به زودی شاهد برگزاری رقابت های داغ فوتبال در کشور خواهیم بود تا رفته رفته تیم های ضمن پایان بردن فصل نوزدهم، خودشان را برای لیگ بیستم، حضور در لیگ قهرمانان آسیا و همینطور رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 آماده کنند.


در این رابطه اما دقایقی پیش دو زمان برای شروع رقابت ها اعلام شد؛ ابتدا کیاوش جهانپور در گفتگو با برنامه ورزش و مردم، هفته پایانی خردادماه را به عنوان تاریخ از سرگیری رقابت ها عنوان کرد و درباره این موضوع گفت:« طبق روال فعلی از هفته پایانی خرداد با رعایت پروتکل و بدون حضور تماشاگر امکان برگزاری لیگ هست.»


 دقایقی بعدتر اما مهدی محمدنبی هفته اول تیرماه را زمان مناسب تری ارزیابی کرد و اینطور از دیدگاه خود دفاع کرد:« ما هفته اول تیرماه را پیشنهاد کردیم تا باشگاه‌ها زمان بیشتری داشته باشند. این مسئله به هیئت رئیسه سازمان لیگ بازمی‌گردد، اما پیشنهاد ما هفته اول تیرماه بود. فیفا، دو هفته پیش پروتکل بهداشتی را در چند صفحه منتشر کرد و این موضوع می‌طلبد که در بخش برگزاری مسابقات لیگ، همکاری داشته باشیم.» 


دبیرکل فدراسیون فوتبال با اشاره به برنامه ریزی سازمان لیگ ادامه داد: « سازمان لیگ بر اساس برنامه، نقطه نظرات ستاد مبارزه با کرونا و همچنین پروتکل‌های فیفا و کشورمان، برنامه مسابقات داخل کشور را اعلام کرد. در این بخش، از دوستان در باشگاه‌ها می‌خواهیم که همکاری کنند.»

دیدگاه‌ها