کد خبر : 1687850 | 16 خرداد 1399 ساعت 15:17 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

کریستیچوویچ: مسابقات به تعویق بیفتد یا از ابتدا آغاز شود؛ 

پیام‌های نگران‌کننده میشو از کرواسی برای شاهینی‌ها !

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر در آخرین اظهارنظر خود اعلام کرده که در یک دو راهی قرار گرفته و نمی داند به ایران بازگردد یا خیر.

پیام‌های نگران‌کننده میشو از کرواسی برای شاهینی‌ها ! 

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات شاهینی ها در شرایطی در اردوی شهریار در دو نوبت صبح و عصر دنبال می شود که کریمیان مربی تیم با همفکری میشو در کرواسی کارهای تاکتیکی و برنامه های تمرینی را پیش می برد.


در واقع شاهینی ها طی این مدت به این امید بودند که میشو خیلی زود و در اولین فرصت به ایران بازخواهد گشت و تمرینات را به صورت مستقیم زیرنظر خواهد گرفت ولی او دقایقی پیش در گفتگویی که با تسنیم داشته، حرف هایی در رابطه با شرایط بازگشتش به ایران مطرح کرده که ابهاماتی پیش روی مدیران باشگاه بوشهری قرار می دهد.


میشو در این گفتکو و درباره بازگشتش به ایران اینطور توضیح داده است:« من با مدیرعامل باشگاه جلسه‌ای داشتم، اما به نتیجه مشخصی نرسیدیم. مسئولان باشگاه شاهین از من می‌خواهند که به ایران بیایم، اما خانواده‌ام می‌خواهند که در خانه بمانم. مشکلم فقط سلامتی و تعداد افراد مبتلا به کروناست و این شرایط واقعاً سخت است. ما باید در روزهای آینده با هم صحبت کنیم.» 


گفتنی است سرمربی کروات تیم شاهین شهرداری بوشهر بهترین تصمیم برای لیگ ایران را اینطور عنوان کرده است:« این شرایط برای من خیلی سخت است. برای من خیلی سخت است. فکر می‌کنم بهتر است مسابقات به تعویق بیفتد یا اینکه بازی‌ها از ابتدا آغاز شوند.» 


بی شک عدم بازگشت میشو در شرایطی که به زودی شاهد آغاز مجدد رقابت ها خواهیم بود، برای شاهینی ها که با این مربی نتایج خوبی را در بازی های آخر کسب کرده بودند، اصلا خوشایند نیست.

دیدگاه‌ها