کد خبر : 1687851 | 16 خرداد 1399 ساعت 15:30 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل ناکامی ژوائو در اتلتیکو از نگاه ستاره پرتغالی

کاستینیا ستاره سابق تیم ملی پرتغال و باشگاه های موناکو و پورتو در مورد دلیل عدم موفقیت ژوائو فلیکس در اتلتیکو صحبت کرد.

دلیل ناکامی ژوائو در اتلتیکو از نگاه ستاره پرتغالی

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو فلیکس ستاره پرتغالی، تابستان گذشته با انتقالی 126 میلیون یورویی از بنفیکا راهی اتلتیکو شد و گران ترین بازیکن باشگاه لقب گرفت.

ژوائو 20 ساله اما شروع خوبی در این باشگاه نداشته و پس از 28 بازی تنها موفق به زدن شش گل شده است. این در حالی است که او فصل گذشته در بنفیکا و در 43 بازی 20 گل به ثمر رسانده بود. ژوائو در بسیاری از بازی های مهم نیز با تصمیم دیگو سیمئونه روی نیمکت نشسته است.

 

 

1501084

 

 

کاستینیا ستاره سابق تیم ملی پرتغال که با پورتوی ژوزه مورینیو در سال 2004 توانست قهرمان چمپیونزلیگ شود و فصل 07-2006 در اتلتیکو نیز بازی کرد، در مورد ژوائو گفت:« از لحاظ اعتبار باشگاهی، تفاوت زیادی بین بنفیکا و اتلتیکو نیست. هر دو بزرگ هستند و پر هوادار اما تفاوت اصلی در سطح لالیگا و لیگ پرتغال است.

ژوائو در بنفیکا که بود، هر بازی فرصت های گل بی شماری نصیبش می شد اما سطح رقابت در لالیگا بسیار بالاتر است و همه تیم ها برای برد وارد زمین می شوند. توازن بین تیم ها در لالیگا بیشتر است و شما تفاوت سطح آشکاری بین اکثر تیم ها نمی بینید. ژوائو در اتلتیکو با واقعیت های فوتبال مواجه شده ولی باید به او زمان داد. اطمینان دارم به تدریج او شایستگی هایش را اثبات خواهد کرد. هنوز برای قضاوت در مورد او زود است به خصوص که فعلا در حال وفق دادن خودش با ایده های دیه گو سیمئونه است.»

 

 

1473879

دیدگاه‌ها