کد خبر : 1687864 | 16 خرداد 1399 ساعت 16:28 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

منچستریونایتد و میلان به دنبال جذب فلورنتینو

پدیده 20 ساله باشگاه بنفیکا این روزها تیم های بزرگی زیادی را خواهان خود می بیند.

منچستریونایتد و میلان به دنبال جذب فلورنتینو

به گزارش "ورزش سه"، فلورنتینو لوئیس ملقب به اختاپوس با درخشش خود در دو فصل گذشته توانسته باشگاه های بزرگی را به خود علاقه مند کند. در میان این باشگاه ها، میلان و منچستریونایتد بزرگترین خواهان او محسوب می شوند.

 

 

1501120

 

 

فلورنتینو فصل 19-2018 بود که به ترکیب اصلی بنفیکا راه یافت و در پست هافبک دفاعی خوش درخشید. فصل جاری و با آمدن یولیان وایگل او جایگاه اصلی خود را تا حدی از دست داده ولی این باعث نشده تا از توجه تیم های بزرگ به او کاسته شود.

طبق ادعای رسانه های پرتغالی، میلان، یونایتد، رئال بتیس و بایر لورکوزن آلمان از تیم هایی هستند که با بنفیکا برای جذب فلورنتینو وارد مذاکره شده اند.

او قراردادش را اخیرا تا 2024 تمدید کرد و این یعنی بنفیکا برای واگذاری او دست بالا را خواهد داشت و قطعا رقم انتقال، اندک نخواهد بود.

 

 

1501118

 

 

برونو کاروالیو مدیر برنامه های فلورنتینو به ای اس پی ان گفت:« فلورنتینو با سن اندکش یکی از بهترین هافبک دفاعی های جوان اروپاست و در حال حاضر تیم های زیادی خواهان جذب او هستند. همه از میلان حرف می زنند ولی باید بگویم که از انگلیس، آلمان و حتی اسپانیا نیز تیم هایی برای فلورنتینو وارد مذاکره شده اند. در حال حاضر چیزی مشخص نیست و باید ببینیم چه خواهد شد.»

 

گفته می شود هر دو باشگاه میلان و یونایتد، خواهان انتقال قرضی با بند خرید دائمی فلورنتینو لوئیس هستند.

 

دیدگاه‌ها