کد خبر : 1687867 | 16 خرداد 1399 ساعت 16:42 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای جدید در مورد بند جنجالی قرارداد مسی

کادنا کوپه امروز ادعا کرد که بند فسخ قرارداد لیونل مسی با بارسا همچنان معتبر است.

ادعای جدید در مورد بند جنجالی قرارداد مسی

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی فوق ستاره بارسا تنها تا 30 ژوئن 2021 با این باشگاه قرارداد دارد. بندی هم در این قرارداد وجود دارد که به او اجازه می دهد قراردادش را پیش از اتمام به صورت یکطرفه فسخ کند.

 

 

1501087

 

 

هفته گذشته ادعا شد که زمان برای فعال کردن این بند منقضی شده و مسی قطعا فصل بعد در بارسا خواهد ماند ولی امروز کادنا کوپه ادعا کرد که این بند تا 5 روز دیگر همچنان معتبر است ولی فوق ستاره آرژانتینی برنامه ای برای فعال کردن آن ندارد چرا که در حال حاضر بارسلونا شرایطی دارد که مسی را به ماندن متقاعد می کند و نه جدایی.

 

طبق این گزارش، بارسا از هفته آینده با لیونل مسی که 19 روز دیگر قدم در 33 سالگی خواهد گذاشت، مذاکرات برای تمدید را شروع خواهد کرد. احتمال بالا این است که مسی قراردادش را سال به سال تمدید کند و همچنان بند فسخ یکطرفه در قرارداد او گنجانده خواهد شد.

کوپه همچنین ادعا کرد که مصدومیت روز سه شنبه لیونل مسی نیز جدی نیست و او به بازی با مایوکا خواهد رسید. روز گذشته شبکه تی وی سه کاتالونیا ادعا کرده بود که مسی بین هفت تا ده روز به دور از میادین خواهد ماند و بازی با مایورکا(24 خرداد) را از دست می دهد. مسی امروز هم با بارسا تمرین نکرد و مشکل او گرفتگی جزئی عضلات عنوان شده است.

 

 

1496560

دیدگاه‌ها