کد خبر : 1687869 | 16 خرداد 1399 ساعت 16:42 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

از فرهاد مجیدی حمایت کامل می‌کنم

جباری: به مربیان جوان امکانات خارجی‌ها را بدهید

کاپیتان سابق استقلال می‌گوید مشکل استقلال مسائل مدیریتی است که سال‌ها به این تیم آسیب زده است.

جباری: به مربیان جوان امکانات خارجی‌ها را بدهید

مجتبی جباری در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره ماجراهای قرارداد مارک ویلموتس و حواشی ایجاد شده در این خصوص بیان کرد: این مساله به ضعف مدیریتی در فوتبال ما برمی‌گردد. اینکه قبل از آوردن او هیچ تحقیقی درباره رفتار و خصوصیاتش نداشتیم. حالا فوتبال ایران یک فوتبال ورشکسته است که تماشاچی را از آن دور می کنند. واقعا اتفاقات خوبی نمی افتد و  الان هم آنقدر از شرایط خوب فاصله گرفتیم که حرف های من تاثیری ندارد. الان آیا کسی که مسبب آوردن ویلموتس با این شرایط بوده، جوابی می‌دهد؟ از این اشتباهات در فوتبال ایران زیاد است و ممکن است همین یک ماه دیگر یا یک سال دیگر اشتباهات تکرار شود. چون ساختار درست نیست، هیچ تغییری به وجود نمی‌آید. 


وی ادامه داد: وقتی همه مسائل در فوتبال به تیم ملی بزرگسالان خلاصه می‌شود، اینطور خواهد بود. ما مبالغ زیادی را به سرمربی تیم ملی می‌دهیم در صورتی که ساختارمان باید اصلاح شود. اگر رده‌های پایه با این پول مورد توجه قرار بگیرد، قطعا خروجی بهتری خواهد داشت. 


هافبک باتجربه سابق استقلال درباره حضور فرهاد مجیدی در استقلال تاکید کرد: من همیشه از حضور مربیان جوان و کسانی که برای فوتبال زحمت کشیدند در راس کادرفنی تیم ها استقبال می‌کنم. اگر نگاه ما به مربی داخلی با همان امکانات مربی خارجی باشد، قطعا جوان ها نیز موفق می‌شوند.


جباری درباره شرایط نابسامان مدیریتی در استقلال گفت: اینکه چرا استقلال به این روز افتاده، دلیلش اتفاقات متعددی است. شما ببینید وقتی یک مدیر جایگاهش را نمی‌داند و ثبات هم ندارد این موضوع روی کل تیم تاثیرگذار خواهد بود. یک مدیر وقتی به باشگاه می‌آید، فقط می‌خواهد خودش را به مردم بشناساند و ثابت کند. او حتی نمی‌داند تا چه زمانی مدیرعامل هست و تا زمانی که سیستم درست نشود آن مدیرهم کاری از پیش نمی‌برد. متاسفانه اینکه فوتبال یک بیزینس هست، در ایران نادیده گرفته می‌شود و الان هم با این روند هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

دیدگاه‌ها