کد خبر : 1687875 | 16 خرداد 1399 ساعت 17:08 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

آژیر هشدار در اردوی پرسپولیس؛

چالش جدید یحیی: غیبت ستاره ها در آغاز لیگ!

مصدومیت محمد انصاری از ناحیه رباط صلیبی و حضور علیرضا بیرانوند در آنتورپ، به این معنی است که یحیی گل محمدی در آغاز دوباره لیگ، دستکم دو ستاره خود را همراه نخواهد داشت.

چالش جدید یحیی: غیبت ستاره ها در آغاز لیگ!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در حالی پای به لیگ برتر می‌گذارد که به خاطر تلاش های کادر مدیریتی و فنی این تیم، سرخپوشان پایتخت منظم ترین دوره تمرینی را پشت سر گذاشته‌ و با رعایت موارد بهداشتی، خود را از گزند کرونا به دور نگه داشته‌اند. سرخ ها همچنین امروز یک بازی تدارکاتی پیش رو خواهند داشت و بعد از آن نیز در دیدار با خوشه طلایی، خود را آماده استارت لیگ خواهند کرد.

 

این البته نیمه پر لیوانی است که جای خالی هم بسیار دارد؛ از جمله این که علیرضا بیرانوند احتمالا در روزهای آینده ایران را به مقصد بلژیک ترک خواهد کرد تا در تست پزشکی و تمرینات تیم آنتورپ شرکت کند. با جدایی او، بوژیدار رادوشوویچ به دروازه پرسپولیس می‌رسد که گلر مطمئنی نشان داده اما نباید فراموش کرد که در تمام این 4 سال، او دروازه‌بان ذخیره بود، در طول سال هیچگاه تعداد بازی اش دو رقمی نشده، در دیدار آسیایی به میدان نرفته و حالا باید 9 بازی لیگ برتر، یک یا دو دیدار جام حذفی و 4-5 بازی لیگ قهرمانان آسیا را برای پرسپولیس سنگربانی کند. این نکته فنی درباره رادوشوویچ است؛ حال اگر یک مصدومیت یا محرومیت برای او پیش بیاید، انتخاب گل محمدی برای درون دروازه در حساس ترین مقطع فصل به امیرحسین بیات یا ساسان زمانه محدود خواهد شد!

بیرانوند تلاش خواهد کرد تا بعد از تست پزشکی به تهران بیاید تا در ادامه مسابقات شرکت کند اما احتمال این که باشگاه بلژیکی چنین مجوزی را صادر کند، زیاد نیست و گل محمدی باید در چنین وضعیت خطیری تیمش را به سمت جلو ببرد و امیدوار باشد که بوژیدار از نظر فنی در سطح همیشگی باقی بماند و مصدومیت و محرومیت نیز به سراغش نیاید تا این دوره سه ماهه حساس پشت سر گذاشته شود.

 

اما جدایی بیرانوند اولین مشکل بود، دومین چالشی که قرمزها باید با آن دست و پنجه نرم کنند، مصدومیت محمد انصاری است که احتمالا روز یکشنبه قطعی خواهد شد که پارگی رباط صلیبی است. این یعنی پرسپولیس فوتبالیستی با تخصص بازی در پست دفاع چپ و دفاع میانی را از دست خواهد داد و عملا محمد نادری هم بدون جانشین تخصصی باید به میدان برود.

 

حالا با هر مصدومیتی که البته در مقطع فعلی شاید به خاطر تعطیلی زیاد، بیشتر از گذشته هم بشود، یحیی گل محمدی نگران تر از قبل خواهد شد و شاید همین موضوع عامل احتیاط بازیکنان هم باشد که خود چالشی دیگر را پدید خواهد آورد.

 

نکته جالب این که قرارداد دیگر دفاع چپ پرسپولیس یعنی محمد نادری نیز در ماه آینده به پایان می‌رسد و سرخپوشان باید فکری به حال این پست کنند و البته در کنار آن به فکر خرید گلر مطمئنی باشند.

دیدگاه‌ها