کد خبر : 1687876 | 16 خرداد 1399 ساعت 17:11 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

من در مرکز هسته فوتبال هستم؛

چراغپور:چیزی را تدریس می‌کنم که 30سال مغفول مانده!

مدرس دوره آموزشی دانش افزایی مربیگری که با پیگیری مجتبی جباری برگزار شد، از برگزاری این دوره ابراز رضایت کرد.

چراغپور:چیزی را تدریس می‌کنم که 30سال مغفول مانده!

به گزارش "ورزش سه"، جلال چراغپور در مورد حضورش به عنوان مدرس در یک کلاس غیر رسمی با همت مجتبی جباری بیان کرد: کلاس هایی که AFC و کمیته آموزش فدراسیون فوتبال برگزار می کند، نیکو است؛ در درون این مسابقات اما گپ عملی ای وجود دارد که به هم وصل نمی شود. بچه ها خواسته اند من این گپ ها را برای آنها پر کنم.


او ادامه داد: در همه موارد صحبت می کنیم. تاکتیک های فردی و تیمی. این کلاس، کلاس ویژه استراتژی است. یعنی آن چیزی که در فوتبال ما کمیته آموزش در 30 سال گذشته به آن توجهی نداشته است. استراتژی و تعریفش چه دفاع و چه در حمله را به صورت جزوه درآورده ام و در اختیار بچه های خوبی که در این کلاس حضور دارند قرار داده ام.


من از فوتبال دور نیستم. وقتی فردی مثل مجتبی جباری که در میان نسل بی بدیل کشور است، با علم من را انتخاب کرده، یعنی من بیرون از فوتبال نبوده ام. اما برای گروهی من بیرون از فوتبال هستم. من این را فوتبال تعریف نمی کنم ولی در درون خودم خیلی آپدیت هستم و فعالم. دوستان خیلی خوبی دارم مثل فراز کمالوند که آخرین داده های دنیا را برای من می فرستد. یک گروه 5 نفره هم در رشت سایت های علمی فوتبال را برایم رصد می کنند. من هم در مرکز هسته فوتبال هستم.

 

دیدگاه‌ها