کد خبر : 1687878 | 16 خرداد 1399 ساعت 17:27 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

خوان ماتا:

بازیکن منچستریونایتد بودن، حس خاصی دارد

ستاره اسپانیایی از اینکه پیراهن منچستریونایتد را به تن دارد احساس غرور می کند.

بازیکن منچستریونایتد بودن، حس خاصی دارد

به گزارش "ورزش سه"، خوان ماتا که در سال 2014 در ازای 37 میلیون پوند از چلسی به منچستریونایتد ملحق شد، بازی برای شیاطین سرخ را فرا واقعی توصیف کرد. این هافبک اسپانیایی که با چلسی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده بود، از زمان پیوستنش به جمع شیاطین سرخ، در 249 بازی آمار 48 گل‌زده را از خود بر جای گذاشته است و چهار جام را با این تیم تجربه کرده که از آن جمله می‌توان به قهرمانی در لیگ اروپا اشاره کرد.

 

 

1376168

 

 

ماتا در تازه‌ترین اظهارنظر خود گفت:« بازیکن منچستریونایتد بودن، حسی واقعاً خاص و منحصربه‌فردی در فوتبال است. گاهی اوقات وقتی به هنگام صبح پیراهن این تیم را برای شرکت در تمرین به تن می‌کنم یا بازی در ورزشگاهی که بازیکنانی همچون اریک کانتونا، جرج بست، دیوید بکام، رایان گیگز و پل اسکولز در آنجا بازی کرده‌اند، سورئال به نظر می‌رسد.

بازیکنانی که من سال‌ها به عنوان یک کودک بازی‌شان را دنبال می‌کردم؛ به خصوص نسل بکام، اسکولز و گیگز و حالا من در تیم آنها بازی می‌کنم و از این بابت به خودم افتخار می کنم.»

 

 

1376170

 

 

منچستریونایتد در حال حاضر با 45 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارد و خوشبین است با از سرگیری این رقابت‌ها، موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا شود.

دیدگاه‌ها