کد خبر : 1687882 | 16 خرداد 1399 ساعت 17:55 | 24K بازدید | 1 دیدگاه

جوردی فاره:

یک سال دیگر من رئیس بارسلونا خواهم شد

جوردی فاره در مصاحبه با رادیو راک 1 از تمایل خود برای اعلام نامزدی در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا خبر داد.

یک سال دیگر من رئیس بارسلونا خواهم شد

به گزارش "ورزش سه"، جوردی فاره فارغ التحصیل مهندسی سیستم قصد دارد سال آینده در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا شرکت کند. تنها یک سال از دوران شش ساله ی ریاست جوزپ ماریا بارتومئو بر بارسا باقیمانده و او طبق قوانین باشگاه، در دوره بعد شرکت نخواهد کرد.

 

 

1501091

 

 

برای جانشینی او در حال حاضر ویکتور فونت و لوئیس فرناندس آلا اعلام آمادگی کرده اند و امروز جوردی فاره نیز خبر داد که قصد دارد در انتخابات شرکت کند. او برای پیدا کردن شانس نامزدی، علاوه بر ضمانت های بانکی باید بتواند دو سوم آرای اعضای باشگاه را نیز به دست بیاورد.

 

فاره در مصاحبه با راک 1 گفت:« در مورد ضمانت های بانکی هیچ مشکلی وجود ندارد. این قضیه به راحتی قابل حل شدن است اما برای کسب آرای اعضا باید تلاش کنیم. برای این مهم البته شانس بالایی دارم. تیم فی و رسانه ای خوبی در احتیار دارم که با انگیزه و جاه طلب هستند.»

 

 

1501090

 

 

فاره ادامه داد:« باشگاه با مشکلات زیادی دست به گریبان است و آرامش واقعی در آن وجود ندارد. برنامه ای جذاب و کامل برای بارسا در نظر دارم که هواداران را شیفته خواهد کرد. تمام زندگی، رویایم رسیدن به ریاست بارسلونا بوده و هدفم تبلیغات و شلوغ کاری نیست. 5 سال است از رسانه ها فاصله گرفته ام و تمرکزم روی رسیدن به ریاست بارسلوناست. روز به روز بیشتر متقاعد می شوم که به این هدف خواهم رسید. این پیام آخر من است؛ یک سال دیگر رئیس بارسلونا خواهم شد.»

 

دیدگاه‌ها