کد خبر : 1687887 | 16 خرداد 1399 ساعت 18:22 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

یادگاری جادوگر از قرنطینه؛ دستی که سوخت! (عکس)

علی کریمی ستاره سابق تیم ملی در دوره قرنطینه دچار حادثه‌ای عجیب شده است.

به گزارش "ورزش سه"، در بازی دوستانه روز گذشته‌ای که علی کریمی هم در آن حضور داشت، علاوه بر صحبت های تند او درباره فدراسیون و قرارداد مارک ویلموتس و همچنین تکنیک همیشگی این پیشکسوت، یک مسئله دیگر هم خودنمایی می‌کرد و آن هم دست او بود که به خاطر تاول های پرتعداد و رنگ عجیب مورد توجه قرار داشت.

 

جادوگر که با سوال‌های پرتعداد حاضران مواجه شده بود، تک تک به آن ها این ماجرا را توضیح می‌داد. به نظر می‌رسد در روز تولد پسر علی کریمی، او در یک میهمانی کوچک قرنطینه‌ای، قصد داشت تا ناهار را برای خانواده تهیه کند و زمانی که در حال آماده کردن ذغال و منقل برای کباب بود، یک اشتباه محاسباتی باعث شد تا آتش شعله ور شده و بخشی از دست کریمی را در خود بگیرد.

 

 

 


 

علی کریمی که این ماجرا را با شیرینی خاصی برای تمام هم‌تیمی‌های خود تعریف می‌کرد، باعث شد تا بگو و بخند چند دقیقه ای در حاشیه بازی به وجود بیاید. جواد کاظمیان که رابطه بسیار خوبی با کریمی دارد، به شوخی از وی پرسید: «هاوش و هیرسا کجا بودند و کمک نکردند که خاموش شوی؟» کریمی هم پاسخ داد: «هیچ کس نبود و فقط خود به داد خودم رسیدم!»

 

 

 

این اتفاق باعث شد تا چند تاول بزرگ روی دست کریمی پدید بیاید و حتی چند روز دست او در بانداژ بود و تصاویری هم از این وضعیتش ثبت شد که قرار بود روی جلد یکی از روزنامه ها برود اما این اتفاق رخ نداد که البته حالا تصاویر امیرحسین خیرخواه، جزییات این آتش سوزی کوچک را به نمایش می‌گذارد.

 

 

 

 

 

 

عادل فردوسی‌پور هم که در تیم مقابل کریمی بود، با آب و تاب خاصی به موضوع پرداخت و برای دقایقی با علی کریمی صحبت کرد تا بازی فوتبال در جمع خصوصی با این یادگاری کریمی از دوره قرنطینه، همبازیانش را به حال و هوای نوروز و در خانه ماندن ببرد.

دیدگاه‌ها