کد خبر : 1687888 | 16 خرداد 1399 ساعت 18:47 | 57.3K بازدید | 2 دیدگاه

ده استعداد جوان برتر فوتبال جهان؛

مسی ها و رونالدوهای بعدی از این لیست!

نشریه مارکا 10 استعداد خوش آتیه دنیای فوتبال را شناسایی کرده است.

مسی ها و رونالدوهای بعدی از این لیست!

 

به گزارش "ورزش سه"، جولیو مالدونادو نویسنده مارکا معروف به مالدینی، 10 بازیکن برتر جوان زیر 23 سال را معرفی کرده است. هدف اصلی نقل و انتقالات رئال مادرید، ادواردو کاماوینگا که در حال حاضر برای رن بازی می کند، در صدر این فهرست قرار دارد.

 

مالدینی در این رابطه گفت: "من قصد ندارم در مورد بازیکنان جوان و مشهوری مانند وینیسیوس جونیور، رودریگو، جیدون سانچو، آنسو فاتی و ارلینگ هلند که زیر 23 سال دارند صحبت کنم، زیرا آنها پیش از این مورد تمجید قرار گرفته اند.

 

1-ادواردو کاماوینگا- (17 ساله- هافبک- رن)

 

1501150

 

هافبک چپ تیم رن در این فصل تنها یک بار موفق به گلزنی شده، اما یک گل زیبا برابر لیون به ثمر رسانده است. کاماوینگا هافبکی پا به توپ، با قدرت بازپس گیری بالای توپ، توانا در ارسال پاس کوتاه و جوان و 17 ساله است. کاماوینگا بازیکنی همه کاره است که در 17 سالگی قادر به بازی کردن برای تیم زیر 21 سال فرانسه بوده است.

 

2-رایان چارکی (16 ساله- مهاجم- لیون)

 

1501151

 

به نظر می رسد یک پدیده باشد و او با بنزما مقایسه می شود، چارمکی بازیکنی باهوش است و می تواند خارج از محوطه نیز بازی کند، چارکی قادر است خیلی خوب در فضا حمله می کند و در نبردهای یک به یک نیز بسیار خوب است. من بازی چارکی را دوست دارم و به نظرم او یکی از استعدادهای فوق العاده لیگ فرانسه است.

 

3- اودسون ادوارد (سلتیک- مهاجم- 22 ساله)

 

1501152

 

او آکادمی پاری سن ژرمن را ترک کرد و حالا کیفیت خود را نشان داده است. ادوارد مهاجمی 22 ساله است و در لیگ برتر اسکاتلند 21 گل به ثمر رسانده است. البته ادوارد در حال حاضر در لیگ بزرگی بازی نمی کند و باید بازی او را در یک کشور مهم دیگر ببینیم. مهاجم سلتیک ستاره ای سریع، ماهر و یک مهاجم مدرن است، زیرا او توانایی هایی بیشتر از یک مهاجم دارد. در ترکیب تیم زیر 21 سال فرانسه، او در شش بازی 11 گل به ثمر رسانده است.

 

4- جاناتان دیوید (خنت- مهاجم دوم- 20 ساله)

 

1501157

 

این مهاجم کانادایی می تواند پیشرفت زیادی داشت. من او را به عنوان مهاجم دوم می دانم که می داند چگونه بازی کند و وارد محوطه شود. او مهارت و غریزه گلزنی بالایی دارد.

 

5- رافائل لئائو (آث میلان- مهاجم- 20 ساله)

 

1501156

 

من به سبک بازی این بازیکن پرتغالی میلان بسیار علاقه دارم. او در جام جهانی زیر 20 سال با لباس پرتغال عملکرد خوبی نداشت، اما یک مهاجم با کیفیت است. لیائو کیفیت خود را در اسپورتینگ و لیل نشان داد و در آث میلان نیز استعدادش را به عنوان مهاجم دوم یا از گوش سمت چپ ثابت کرده است. باید در آث میلان فرصت های بیشتری به لیائو داده شود.

 

6. میسون گرینوود (منچستریونایتد- مهاجم- 18 ساله)

 

1501154

 

به نظر من او بهتر از دانیل جیمز است زیرا او چهار سال جوان تر و کامل تر است. وقتی گرینوود در ترکیب قرار می گیرد مشلات زیادی را برای رقبا ایجاد می کند و با زدن پنج گل در چهار بازی به عنوان بازیکن ثابت آمار خوبی داشته است. گریننود پای چپ قدرتمندی دارد و می تواند از راه دور ضربه بزند، بنابراین من فکر می کنم گرینوود از جیمز بهتر است و به همین دلیل جایگاه بهتری برای او قائل شدم.

 

7. دنیل جیمز (منچستریونایتد- وینگر- 22 ساله)

 

1501155

 

وینگر ولزی در این فصل در 24 بازی به عنوان بازیکن ثابت در لیگ به میدان رفته است. دنیل جیمز بازیکنی راست پا و ماهر است و من او را به عنوان مهاجم دوم بیشتر می پسندم، زیرا می تواند در عرض بازی کند. دنیل جیمز بازیکنی سریع است و من به ضربات او از درون محوطه علاقه دارم.

 

8. گابریل مارتینلی (آرسنال- مهاجم- 18 ساله)

 

1473123

 

مهاجم برزیلی بازیکنی گلزن است و کیفیت خود در سن 18 سالگی در آرسنال نشان داده است. گابریل مارتینلی قادر به بازی کردن بیرون از محوطه نیز است و می تواند در کناره ها نیز به میدان برود. او در لیگ اروپا کیفیت بالایی نشان داده است و مطمئنا او را در بازی های مپیک توکیو با برزیل خواهیم دید.

 

9- میرون بوادو (آلکمار- مهاجم- 19 ساله)

 

1501159

 

او مهاجمی است که هلند به چنین بازیکنی نیاز دارد. بوادو 14 گل در لباس آلمکار به ثمر رساند، مهاجمی سریع و شکارچی در محوطه محسوب می شود و مهمتر از همه یک تمام کننده قابل است. بوادو بازیکنی گلزن است، اما همچنین می تواند به عنوان یک وینگر یا شماره 10 نیز بازی کند.

 

10. فلورنتینو لوئیس (بنفیکا- هافبک- 20 ساله)

 

1501158

 

از زمان انتقال ژائو فلیکس به اتلتیکو مادرید، فلورنتینو به جواهر درخشان ترکیب بنفیکا تبدیل شده است. فلورنتینو لوئیس بازیکنی با قابلیت قطع توپ حریفان، قدرتمند از نظر فیزیکی و سطح بالا از جنبه دفاعی محسوب می شود.

دیدگاه‌ها