کد خبر : 1687891 | 16 خرداد 1399 ساعت 18:56 | 26K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره آلمانی در مسیر آلیانس آره نا؛

بایرن مونیخ و غلبه بر رئال مادرید، لیورپول و یونایتد!

به نظر می رسد کای هاورتز به زودی راهی بایرن مونیخ خواهد شد.

بایرن مونیخ و غلبه بر رئال مادرید، لیورپول و یونایتد!


به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ می داند که می تواند لیورپول و منچستریونایتد را در مسیر خرید کاو هاورتز مغلوب کند و از انتقال این ستاره جوان و آلمانی اطمینان دارد. کای هاورتز در فصل جاری نمایش فوق العاده ای در ترکیب لورکوزن ارائه داده و بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی را مجذوب خود کرده است، اما نشریه استاندارد مدعی شد بایرن مونیخ مطئن است که می تواند این بازیکن را جذب کند و قصد دارد طی هفته های آتی قرارداد کای هاورتز را نهایی سازد.

 

1498121

 

در حال حاضر برخی تیم های متمول برای خرید کای هاورتز ابراز علاقه کرده اند و حتی اخیرا اخباری در مورد پیشنهاد 80 میلیون یورویی رئال مادرید برای خرید این بازیکن خلاق و گلزن مطرح شده، اما لورکوزن این رقم هنگفت را رد کرده و به نظر می رسد مذاکرات بایرن مونیخ برای خرید کای هاورتز در مرحله پیشرفته ای قرار دارد.

 

لیورپول قصد داشت این ستاره جوان را به عنوان گزینه ای جانشین برای خط حمله سه نفره و آماده اش جذب کند، اما بارن همه رقبا را مغلوب کرده است. لورکوزن نیز پذیرفته که شانسی برای حفظ کای هاورتز ندارد و ترجیح می دهد زودتر برای فروش او به توافق برسد تا به دنبال جانشینی برای این ستاره جوان باشد.

 

خرید احتمالی بایرن مونیخ احتمالا 80 میلیون یورو قیمت خواهد داشت، اما باواریایی ها قصد دارند تیمی در بالاترین سطح اروپا بسازند و بلندپروازی های این تیم با خرید کای هاورتز و احتمالا لروی سانه تکمیل خواهد شد. کای هاورتز در هفته های اخیر و بعد از آغاز دوباره مسابقات نمایش فوق العاده ای در ترکیب لورکوزن ارائه داده است.

 

دیدگاه‌ها