کد خبر : 1687893 | 16 خرداد 1399 ساعت 19:13 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

روبرتو مارتینز:

محرومیت سیتی در آینده دی بروین تاثیرگذار است

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک در مورد احتمال جدایی کوین دی بروین از منچسترسیتی صحبت کرد.

محرومیت سیتی در آینده دی بروین تاثیرگذار است

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به احتمال محرومیت منچسترسیتی از حضور در لیگ قهرمانان برای دو فصل آتی، ممکن است برخی ستاره ها خواهان ترک ورزشگاه اتحاد باشند و اخباری در مورد احتمالی جدایی کوین دی بروین نیز شنیده شده است. روبرتو مارتینز مدعی شد او بازیکنی بالغ است و هنگام تصمیم گیری همه چیز را در نظر می گیرد.

 

روبرتو مارتینز گفت: "کوین دی بروین یک بازیکن ذاتا پیروز است و برای تصمیم گیری همه موارد را در نظر می گیرد. باید بدانید که بازیکنی مانند دی بروین در این سالها در حال سپری کردن بهترین مقطع دوران ورزشی اش است و او کارهای زیادی برای منچسترسیتی انجام داده است.

 

1482413

 

اگر محرومیت سیتی از لیگ قهرمانان لغو نشود، دی بروین برای برای تصمیم گیری رابطه فوق العاده اش با پپ گواردیولا را نیز در نظر خواهد گرفت. اما در ادامه شما با خودتان فکر می کنید در چهار یا پنج سال آینده چه اتفاقی خواهد افتاد؟ هیچ کس نمی تواند توصیه خوبی به دی بروین داشته باشد و تنها توصیه این است او باید به عنوان یک بازیکن شرایط را در نظر بگیرد.

 

البته قطعا محرومیت سیتی در تصمیم گیری دی بروین اثرگذار خواهد بود و ممکن است او از سیتی جدا شود. کوین در این سالها نشان داده اگر در تیمی خوشحال باشد، آنجا می ماند و به موفقیت می رسد. کوین فردی کاملا بالغ است و همه چیز را در نظر خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها