کد خبر : 1687897 | 16 خرداد 1399 ساعت 19:26 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی به دنبال شکست طلسم ۱۳ (عکس)

ملی‌پوش ایرانی ترابزون اسپور با تمام توان در تمرینات تیمش شرکت می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات ترابزون اسپور در حالی پیگیری می‌شود که طی سه روز اخیر همه چیز تحت تاثیر محرومیت یک ساله این تیم از حضور در رقابت‌های اروپایی قرار گرفته، اما با این وجود بازیکنان ترابزون ازجمله سید مجید حسینی در تلاش هستند تا آمادگی بدنی خود را در آستانه شروع بازی‌ها حفظ کنند.

 

حسینی که سال قبل فرصت بیشتری برای بازی در ترابزون اسپور به دست آورده بود، در فصل ۲۰-۲۰۱۹ نتوانسته خود را در ترکیب جا بیندازد و در ۱۳ هفته اخیری که قبل از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مسابقات بود، در جمع نفرات اصلی تیمش حضور نداشت و تنها دو بار به‌عنوان یار جانشین در سوپر لیگ ترکیه به میدان رفته بود.

 

1501173

 

مدافع ایرانی ترابزون اسپور در حالی مشغول انجام تمرینات گروهی است که تمام توان خود را به کار گرفته تا مثل دیدارهای جام حذفی که در سه مسابقه حضور ثابت داشته، در سوپر لیگ هم پس از ۱۳ هفته دوباره فرصت حضور در ترکیب تیمش را به دست بیاورد و با از سرگیری دوباره بازی‌ها، به جمع ۱۱ نفر اصلی برسد.

 

ترابزون اسپور روز جمعه هفته آینده در بیست و هشتمین مسابقه فصل سوپر لیگ ترکیه به مصاف گُزتپه رده هشتمی خواهد رفت که سید مجید حسینی امیدوار است با تلاش و خودنمایی در تمرینات، در این مسابقه در ترکیب تیمش قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها