کد خبر : 1687903 | 16 خرداد 1399 ساعت 19:51 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

با کمال میل بازی می‌کنیم!

خلعتبری: شکی نیست که باید پرسپولیس قهرمان شود

هافبک شهرخودرو می‌گوید در صورت تعطیلی لیگ برتر موافق معرفی پرسپولیس به‌عنوان قهرمان است.

خلعتبری: شکی نیست که باید پرسپولیس قهرمان شود

محمدرضا خلعتبری با اشاره به شرایط نامطلوبی که برای برگزاری بازی‌ها در زمان شیوع کرونا وجود دارد، به "ورزش سه" گفت: دیروز اعلام شد که ۷ نفر در صنعت نفت آبادان مشکوک به کرونا هستند، اما هیچ علائمی ندارند. وقتی یک نفر علائمی ندارد ولی تست حلق و بینی او مثبت می‌شود، یعنی اینکه ناقل ویروس است و شاید شخص دیگری در اطرافیان‌اش را دچار بیماری کند که خدایی نکرده اگر این اتفاق بیفتد، آدم نمی‌تواند خودش را ببخشد.

او با تاکید بر اینکه برای من مهم‌ترین موضوع سلامتی جامعه است، ابراز کرد: باشگاه ما خصوصی است و آقای حمیداوی از جیب خود هزینه می‌کند؛ هر تصمیمی ایشان بگیرند، برای من و دیگر بازیکنان قابل احترام است. اگر تصمیم به بازی کردن باشد، قطعا وارد مسابقات می‌شویم چون شانس بالایی برای گرفتن سهمیه آسیایی داریم ولی باز هم می‌گویم که اولویت اول برای ما سلامتی مردم و خانواده‌ها است.

 

وینگر تکنیکی شهرخودرو ادامه داد: ما که از یورگن کلوپ بالاتر نیستیم؛ لیورپولی‌ها می‌گویند اگر جان یک نفر هم در خطر باشد، هرگز برگزاری بازی‌ها را نمی‌خواهیم ولی در اینجا چنین صحبت‌هایی را مطرح نمی‌کنند.

خلعتبری تصریح کرد: دو روز قبل در رامسر وضعیت عجیبی بود و تقریبا ۶۰ درصد ماشین‌ها را مسافران تشکیل می‌دادند. با این وضعیت که بی‌احتیاطی را در زمان کرونا می‌بینیم، به نظرم کارمان برای مقابله با بیماری سخت‌تر هم می‌شود.

او یادآور شد: امیدوار هستم هر اتفاقی می‌اُفتد و هر تصمیمی که مسؤولان می‌گیرند، به نفع فوتبال و سلامتی مردم باشد. مردم مجبور به زندگی در این شرایط هستند و ما هم نگران آنها هستیم. مردم به اجبار برای زندگی روزمره خود در خیابان‌ها حضور پیدا می‌کنند و باید دغدغه این افراد را داشته باشیم.

هافبک پیشین پرسپولیس در خصوص اینکه در صورت تعطیلی لیگ برتر، موافق قهرمان اعلام کردن سرخ پوشان پایتخت به‌عنوان قهرمان هست یا خیر، ابراز کرد: اصلا در اینکه پرسپولیس باید قهرمان شود، هیچ شکی نیست. ۱۰ امتیاز اختلاف با تیم دوم جدول دارد و بازی‌های مستقیم آنها نیز نسبت به سایر تیم‌ها سخت نیست.

 

خلعتبری تصریح کرد: در مورد قهرمان اعلام کردن پرسپولیس باید حق را بگوییم. از نظر فوتبالی هم نسبت به خیلی از تیم‌ها بهتر بازی می‌کنند و شانس اول قهرمانی هستند. مگر در فرانسه پاری‌سن‌ژرمن را قهرمان اعلام نکردند؟ یا در لیگ‌های معتبر دیگری مثل هلند که بازی‌ها نیمه تمام ماند، تیم صدرنشین قهرمان نشد؟ بالاخره تیمی که با تیم دوم ۱۰ امتیاز اختلاف دارد، باید به قهرمانی برسد و نمی‌شود به تیم هفتم جدول جام را اهداء کرد.

او تاکید کرد: پرسپولیس از نظر فوتبالی در چند سال اخیر خیلی خوب کار کرده است؛ آنها در سه سال اخیر چطور قهرمان شدند؟ در سه قهرمانی اخیرشان که بحث کرونا وجود نداشت. باید واقعیت‌ها را بگوییم و به تیمی که شایستگی و لیاقت دارد، قهرمانی را بدهیم.

 

هافبک شهرخودرو در خصوص اینکه هم‌تیمی‌هایش نیز برای تعطیلی بازی‌ها با او هم‌نظر هستند یا خیر، گفت: در این زمینه نمی‌توانم نظر بچه‌ها را بگویم، اما اولویت اول همه سلامتی مردم است. اگر بازی‌ها را برگزار کنند ولی خدایی نکرده اتفاقی بیفتد، موجب پشیمانی می‌شود. اگر نظر فدراسیون و سازمان لیگ برگزاری بازی‌ها است، با کمال میل کارمان را انجام می‌دهیم چون با باشگاه قرارداد داریم ولی بخاطر اینکه خدایی نکرده اتفاقی بیفتد، نگران هستیم. ۱۰ روز قبل تست کرونا ما منفی شد، اما نمی‌دانیم اگر آزمایش جدیدی بگیرند هم این اتفاق می‌اُفتد یا خیر.

دیدگاه‌ها