کد خبر : 1687907 | 16 خرداد 1399 ساعت 20:02 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

آلفونسو دیویس:

در بایرن مونیخ با صمیمیت مراقب شما هستند

آلفونسو دیویس، ستاره جوان بایرن مونیخ علاقمند است الهام بخش کودکان در جهان باشد.

در بایرن مونیخ با صمیمیت مراقب شما هستند

به گزارش "ورزش سه"، آلفونسو دیویس، ستاره کانادایی بایرن در فصل جاری یکی از بهترین بازیکنان این تیم بوده و به یکی از خوش آتیه ترین بازیکنان جهان تبدیل شده است. مدافع راست بایرن در گفت و گو با سایت رسمی این باشگاه از روزهای سختی که برای رسیدن به این موقعیت سپری کرده سخن گفت.

 

آلفونسو، به راحتی می توان از طریق پست های شبکه های اجتماعی متوجه شد که تو انسانی هستی که همیشه سعی می کند از هر موقعیتی بهترین استفاده را کند. ریشه این اخلاق از کجا می آید؟

 

1489801

 

- من فکر می کنم این شرایط در تمام خانواده ام اینگونه است. ما وقتی خیلی جوان بودم، دوران سختی را پشت سر گذاشتیم و من از پدر و مادرم بی نهایت سپاسگزارم. سفر آنها در طول جنگ داخلی در لیبریا آغاز شد و ما از مسیر غنا به کانادا آمدیم. من می توانم از هر روز زندگی ام لذت ببرم، اما می دانم که جنبه های دیگری در زندگی وجود دارد. به همین دلیل سعی می کنم به مردم بگویم احساس شادی چقدر مهم است. من سعی می کنم در زمین فوتبال و جاهای دیگر از جمله کلیپ های ویدیویی این کار را انجام دهم.

 

برای قدم گذاشتن در عرصه فوتبال رقابتی، شاد و بی خیال بودن کافی نیست. واضح است که ورای این ویدئوها جنبه دیگری برای آلفونسو دیویس وجود دارد؛ متمرکز، جدی، جاه طلب.

 

-به محض حضور در زمین تمرین یا ورزشگاه تغییر می کنم. من می دانم که افراد زیادی به بازیکنان ما از جمله من نگاه می کنند. می دانم چه موقع باید اهداف خود را به طور جدی دنبال کنم و چه زمان موعد استراحت است. همیشه آرزوی من این بوده که برای باشگاهی مثل بایرن، مقابل بهترین های دنیا فوتبال بازی کنم.

 

آیا می دانی که برای بسیاری از کودکان در سراسر جهان که شرایط چندان خوب ندارند الگو هستی؟

 

- من می خواهم الهام بخش بسیاری از کودکان باشم. ما به عنوان پناهجو از آفریقا به کانادا آمدیم و برای همه آنچه داریم سخت تلاش کردیم. فکر می کنم زندگی من می تواند به مردم نشان دهد که اگر شما به خودتان باور داشته باشید و نخواهید در مسیر بدی حضور یابید، چیزهای زیادی امکان پذیر است. وقتی کودکان در سراسر جهان بازی من و داستان های پیش از آن را می بینند، خوشحال کننده است که انگیزه ای برای آنها ایجاد می شود و شجاعت تلاش برای رسیدن به رویاها در آنها پرورش می یابد.

 

1489800

 

DNA کاملا مشخصی در بایرن وجود دارد، آیا می توانی آن را حس کنی؟

 

-بله، می دانم: میا سان میا (ما همین هستیم). این همان چیزی است که بلافاصله در هفته های اول حضور در اینجا یاد گرفتم و حقیقتا شما حتی قبل از رسیدن به اینجا نیز چنین چیزی را می شنوید: شرایط کاملا خانواده محوری در بایرن وجود دارد. این یک باشگاه بسیار خوب به خصوص برای بازیکنان جوان است. از شما استقبال زیادی می شود و همه با صمیمیت فراوان مراقب شما هستند، البته در عین حال شما همیشه تحت فشار قرار می گیرید تا در هر جلسه تمرینی حداقل سطحی از توانایی را را ارائه دهید."

دیدگاه‌ها