کد خبر : 1687910 | 16 خرداد 1399 ساعت 20:14 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

جریمه دو ستاره دورتموند به علت نقض قوانین بهداشتی

جیدون سانچو و مانوئل آکانجی، دو بازیکن جوان دورتموند به علت عدم رعایت قوانین بهداشتی جریمه می شوند.

جریمه دو ستاره دورتموند به علت نقض قوانین بهداشتی

به گزارش "ورزش سه"، سازمان لیگ فوتبال آلمان دو بازیکن دورتموند به نام های جیدون سانچو و مانوئل آکانجی را به خاطر عدم رعایت قوانین فاصله گذاری اجتماعی و پس از انتشار تصاویری در رسانه های اجتماعی در حال حضور در آرایشگاه جریمه کرد. در اوایل این هفته تصاویری از این دو بازیکن بازیکنان زیر دست یک آرایشگر بدون استفاده از ماسک به صورت منتشر شد که باعث صدور این حکم برای سانچو و آکانجی شده است.

 

1501063

 

گفته می شود چهار بازیکن دیگر دورتموند نیز قوانین را به همین شیوه نقض کرده اند، اما به دلیل عدم وجود مدارک کافی جریمه نشده اند و هیچ عکسی از آنها در این شرایط به صورت آنلاین منتشر نشده است.

 

حالا سازمان لیگ آلمان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد قرار است سانچو و آکانجی جریمه شوند، اما به مبلغ جریمه آنها اشاره نکرد. در این بیانیه همچنین اعلام شده که باشگاه دورتموند جریمه نمی شود و جیدون سانچو و مانوئل آکانجی پنج روز فرصت دادن درخواست تجدید نظر دارند.

 

گفته می شود رافائل گریرو، تورگان هازارد، اکسل ویتسل و اکسل زاگادو نیز به همراه سانچو و آکانجی به این آرایشگاه رفته اند، اما تصاویری از چهار بازیکن دیگر وجود ندارد. لیگ آلمان چند هفته است آغاز شده و علیرغم رعایت قوانین بهداشتی شدید، بازیکنان به مستطیل سبز بازگشته اند، اما به کرات از آنها درخواست شده از انجام کارهای غیرضروری پرهیز کنند.

دیدگاه‌ها