کد خبر : 1687913 | 16 خرداد 1399 ساعت 20:32 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

تقویت شایعه اختلاف فدراسیون و شاهین طبع

نیمکت تیم ملی بسکتبال؛ تغییری در راه است؟

اظهارنظر اخیر رییس فدراسیون بسکتبال به شایعه اختلاف او با سرمربی تیم ملی دامن زده است.

نیمکت تیم ملی بسکتبال؛ تغییری در راه است؟

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه در دوره مربیگری شاهین طبع در 2 سال اخیر حاشیه های زیادی اطراف تیم ملی بوده و این موضوع حتی باعث حذف چند بازیکن از تیم ملی و قهر مقطعی حامد حدادی هم شد، اما فدراسیون در مو ضع حمایت از سرمربی تیم ملی قرار داشت و نتیجه اش هم صعود تیم ملی بسکتبال به المپیک بعد از 12 سال بود.


اما این روزها از فدراسیون بسکتبال خبر می رسد اختلاف بین مهران شاهین طبع و مسئولان فدراسیون به اوج خود رسیده و ممکن است برای المپیک توکیو که یک سال به تعویق افتاده، سرمربی دیگری به جز شاهین طبع روی نیمکت تیم ملی بنشیند.


با اینکه همه چیز خوب پیش می رفت و قرار بود شاهین طبع بعد از پایان لیگ، تیم ملی را آماده حضور در المپیک توکیو کند، شیوع ویروس کرونا همه برنامه ها را به هم ریخت. لیگ برتر بسکتبال در حالی تعطیل شد که تیم تحت هدایت مهران شاهین طبع یعنی شهرداری گرگان صدرنشین دور گروهی شده بود. همه انتظار داشتند شهرداری گرگان بعد از اعلام تعطیلی مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا، به عنوان قهرمان معرفی شود، اما فدراسیون رای به پایان مسابقات بدون تعیین قهرمان داد.


این شروع اختلافات شاهین طبع با فدراسیون بود. در روزهای اخیر هم که دبیر فدراسیون بسکتبال به دلیل بازنشستگی پست خود را ترک کرده، شنیده می شود بر سر انتخاب دبیر فدراسیون سرمربی تیم ملی با فدراسیون اختلاف دارد و در واقع گزینه فدراسیون باب میل شاهین طبع نیست.


مصاحبه چند روز قبل رامین طباطبایی، رییس فدراسیون بسکتبال هم به شایعات وجود اختلاف بین سرمربی تیم ملی و فدراسیون دامن زد. وقتی مجری برنامه رادیویی از طباطبایی پرسید که شاهین طبع به همکاری خود با تیم ملی تا المپیک ادامه می دهد، او اینگونه پاسخ داد: «هنوز هیچ تصمیمی نگرفته ایم و این موضوع  در کمیته فنی تیم های ملی تصمیم گیری نهایی خواهد شد.»


به نظر می رسد با وجود برگزار نشدن هیچ مسابقه ای در رده ملی، بعید نیست فدراسیون برای المپیک توکیو سرمربی دیگری را جز شاهین طبع در تیم ملی روی کار بیاورد.

دیدگاه‌ها