کد خبر : 1687914 | 16 خرداد 1399 ساعت 20:44 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: شانس اول فتح لیگ قهرمانان؟ بایرن مونیخ

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول معتقد است بایرن مونیخ از بالاترین شانس برای فتح لیگ قهرمانان برخوردار است.

کلوپ: شانس اول فتح لیگ قهرمانان؟ بایرن مونیخ


به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در آخرین بازی خود پیش از شیوع ویروس کرونا شکست تلخی در انفلید برابر اتلتیکومادرید متحمل شد تا رویای فتح دوباره لیگ قهرمانان برای کلوپ و تیمش نقش برآب شود. حالا سرمربی مرسی سایدی ها معتقد است بایرن از شرایط خوبی برای قهرمانی در این رقابت ها برخوردار است و البته آنها برای کسب موفقیت به مقداری شانس هم نیاز دارند.

 

1497615

 

یورگن کلوپ گفت: "بایرن شانس خوبی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارد. در حال حاضر شرایط آنها خیلی خوب به نظر می رسند و نمی توانید حرف دیگری بزنید. همه چیز به آرامی و در شرایطی هموار پیش می رود و بازیکنان مصدوم نیز بازگشته اند. شما همچنین برای فتح عناوین بزرگ به کمی شانس هم نیاز دارید.

 

برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان باید بهترین یازده نفر خود را در اختیار داشته باشید. به طور کلی همه فاتحان لیگ قهرمانان اروپا در سالهای اخیر چنین شرایطی را داشته اند و این موضوع مهمی است. بنابراین من معتقدم که بایرن بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد، زیرا حتی اگر بازیکنی متحمل آسیب دیدگی جزئی هم بشوند، می توانند تا زمان برگزاری لیگ قهرمانان بهبود یابد. این بدون تردید می تواند یک مزیت بزرگ باشد. اگر بایرن فاتح تمامی جام ها شود به آنها تبریک خواهم گفت."

دیدگاه‌ها