کد خبر : 1687935 | 16 خرداد 1399 ساعت 22:04 | 42.6K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ به تهمت‌ها به سبک روی تاوارس

جدایی عجیب پرورش دهنده گلرهای ملی پوش!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان از جدایی روی تاوارس از مجموعه تیم فوتبال سپاهان خبر داد.

جدایی عجیب پرورش دهنده گلرهای ملی پوش!

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای اخیر روی تاوارس یکی از چهره های خبرساز فوتبال در اصفهان بوده است؛ ماجرا از آنجا آغاز شد که یکی از رسانه های اصفهانی با انتقاد از مربی گلرهای پرتغالی سپاهان از تلاش او برای جدا کردن نیازمند از سپاهان گلایه کرده بود.


این خبر البته خیلی زود واکنش تاوارس را به همراه داشت و این مربی با انتشار پستی ویدئویی تاکید کرد که در صورت انتقال نیازمند به فوتبال پرتغال حتی یک ریال هم نصیب او نخواهد شد.


حالا امیرقلعه نویی در کشاکش این ماجراها و در گفتگوی رادیویی که ساعتی پیش برقرار کرد، از جدایی روی روی تاواس گفت و اینکه با یک مربی پرتغالی دیگر برای حضور در سپاهان مذاکرات آغاز شده است.


قلعه نویی در این رابطه این طور توضیح داد:« از بین خارجی‌ها فقط روی تاوارس نیامده که من از او تشکر می‌کنم. چند سال به عنوان یک همکار خیلی خوب وفادار در کنار هم بودیم. خیلی به فوتبال ما کمک کرد. تمام دروازه‌بان‌هایی که زیرنظر او کار کردند همیشه در بهترین شرایط خودشان بودند. او دلایل خودش را داشت و نیامد، اما از عزیزانی که آمدند تشکر می‌کنیم و مترصد این هستیم که یک مربی پرتغالی را رزومه‌اش را دیده‌ایم و با او در ارتباطیم که اگر بشود از وجود این مربی دروازه‌بان‌ها استفاده کنیم که قرار است در این یکی دو روز مشخص شود.»

 

1501210

 

پیام نیازمند و رشید مظاهری دو دروازه بانی هستند که زیر نظر روی تاوارس بهترین روزهای خود را پشت سر گذاشتند.به این دو محمدرضا اخباری را هم اضافه کنید.

 

تاوارس با اولیویرا سرمربی پرتغالی تراکتور به ایران آمد و پس از حضور امیرقلعه نویی در تراکتور، با این مربی همکاری اش را آغاز کرد و این فعالیت مشترک در تیم های ذوب آهن و سپاهان نیز ادامه پیدا کرد.


تاوارس طی دوران همکاری با امیرقلعه نویی همواره با احترام از این مربی صحبت می کرد. او از دوری همسر و فرزندانش ناراحت بود و این موضوع را می شد در مصاحبه ها و حرف هایش به سادگی تشخیص داد. البته باید منتظر بمانیم و ببینیم که این جدایی عجیب در این مقطع از فصل که گلرهای سپاهان را با مشکللاتی مواجه خواهد کرد، به دلیل دریافت پیشنهاد کاری از پرتغال بوده یا حرف و حدیث هایی که پیرامون نقش او در انتقال پیام نیازمند وجود داشته، سبب ناراحتی و تصمیم برای عدم بازگشت به ایران شده است.

دیدگاه‌ها