کد خبر : 1687942 | 16 خرداد 1399 ساعت 22:55 | 35.7K بازدید | 0 دیدگاه

کار دشوار بارسلونا برای جذب ستاره بایرن

بایرن مونیخ به آسانی حاضر به فروش تیاگو، هافبک اسپانیایی خود به بارسلونا نیست.

کار دشوار بارسلونا برای جذب ستاره بایرن


به گزارش "ورزش سه"، تیاگو هنوز برای تمدید قرارداد با بایرن مونیخ به توافق نرسیده و در مورد آینده تردید دارد. علیرغم شرایط خوب در آلمان، این هافبک خلاق به دنبال بازگشت به اسپانیا و زنگی دوباره در ایالت کاتالونیاست و به همین دلیل هنوز به مدیران بایرن مونیخ برای تمدید قرارداد پاسخ مثبت نداده است.

 

1490101

 

تیاگو و همسرش علاقمندند فرزندانشان در سرزمین مادری و شهر بارسلون به مدرسه بروند و به همین دلیل در فکر بازگشت به بارسلونا هستند. اما نشریه کیکر مدعی شد علیرغم شرایط دشوار مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا، بایرن مونیخ حاضر نیست با قیمتی کمتر از 60 میلیون یورو برای فروش تیاگو مذاکره کند و هدفش توافق با بارسلونا با رقمی بین 60 تا 80 میلیون یورو است.

 

بارسلونا از نظر مالی در شرایط دشواری قرار دارد و اخیرا دوباره از بازیکنانش خواسته از دریافت بخشی از دستمزدشان صرف نظر کنند. همچنین آنها در تلاش برای جذب لائوتارو مارتینز، مهاجم 22 ساله اینتر هستند و باشگاه ایتالیایی با رقمی کمتر از 90 میلیون یورو حاضر به فروش لائوتارو نخواهد شد. بدین ترتیب بعید به نظر می رسد بارسلونا شانسی برای خرید تیاگو داشته باشد و بازگشت او به خانه منتفی است. تیاگو در تابستان سال 2013 و به عنوان اولین خرید پپ گواردیولا از بارسا راهی مونیخ شد و هانسی فلیک علاقه زیادی به حفظ این بازیکن دارد.

 

دیدگاه‌ها