کد خبر : 1687946 | 17 خرداد 1399 ساعت 00:28 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

باید در ۹ هفته آینده باهوش باشیم؛

عباسیان: دوری از فوتبال سخت بود

هافبک سایپا از شروع مسابقات لیگ برتر ابراز رضایت می‌کند و امیدوار است مشکلی برای تیم‌ها به وجود نیاید.

عباسیان: دوری از فوتبال سخت بود

به گزارش "ورزش سه"، معین عباسیان درباره شروع مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: طبیعی است که از این اتفاق خوشحال باشیم چراکه ما روزهای خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم. شغل ما فوتبال است و برای ما فوتبالیست‌ها خیلی سخت بود که از شغل و عشق و علاقه خود دور باشیم.

 

او ادامه داد: خدا را شکر بعد از وقفه‌ی طولانی مدتی که برای همه مردم سخت بود، این دوران را سپری کردیم و توانستیم به شرایط نسبتا ایده‌آل برگردیم. شخصا خیلی خوشحال هستم که لیگ در حال شروع شدن است و دوباره به زندگی خود برمی‌گردیم.

هافبک سایپا درباره عدم رضایت برخی تیم‌ها برای آغاز مسابقات ابراز کرد: هر کسی نگرانی خاص خود را دارد و بحث سلامتی از همه چیز مهم‌تر است، اما امیدوار هستم با پروتکل بهداشتی که از سوی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش و سازمان لیگ، مشکلی به وجود نیاید و همه‌ی تیم‌ها آن را رعایت کنند. ان‌شاءالله هیچ‌کسی کرونا نگیرد و تمام بازیکنان با شرایط خوبی تمرینات و بازی‌ها را انجام دهند.

 

عباسیان یادآور شد: ما تیم جوانی داریم و شاید در چند مسابقه اخیرمان آنطور که باید و شاید عمل نکردیم، اما باید در ۹ هفته باقی مانده لیگ برتر باید خیلی هوشیار باشیم و با تجربه بیشتری عمل کنیم تا نتایج مطلوبی به دست آوریم.

 

دیدگاه‌ها