کد خبر : 1687950 | 17 خرداد 1399 ساعت 01:44 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش تند سانچو به جریمه فدراسیون فوتبال آلمان

جیدون سانچو، ستاره انگلیسی بروسیا دورتموند، تصمیم فدراسیون فوتبال آلمان برای جریمه او و هم تیمی اش، مانوئل آکانجی، به دلیل رفتن به آرایشگاه را خنده دار توصیف کرد.

واکنش تند سانچو به جریمه فدراسیون فوتبال آلمان

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های بوندس لیگا زودتر از سایر لیگ های اروپایی از سر گرفته شده است و فدراسیون فوتبال آلمان برای آغاز دوباره این رقابت ها، قوانین سفت و سختی را وضع کرد.

اما به تازگی عکس هایی از سانچو و آکانجی منتشر شد که در آنها، یک آرایشگر بدون استفاده از ماسک، مشغول کوتاه کردن موهای آنها بود. این در حالی است که چهار بازیکن دیگر دورتموند هم به شکل مشابهی، قوانین را نقض کردند اما به دلیل عدم وجود شواهد کافی، با جریمه مواجه نشدند. همچنین جریمه ای برای باشگاه دورتموند هم در نظر گرفته نشد.

 

1501063

 

در بیانیه فدراسیون فوتبال آلمان آمده است:" فدراسیون فوتبال آلمان مانوئل آکانجی و جیدون سانچو را جریمه کرده است. بازیکنان بروسیا دورتموند به طور واضح قوانین بهداشتی و استانداردهای مقابله با عفونت را در هنگام اصلاح رعایت نکردند. تردیدی نیست که بازیکنان باید موهای شان را اصلاح کنند اما در حال حاضر باید این کار را براساس قوانین سازمانی و پزشکی انجام بدهند."

سانچو در واکنش به این موضوع، در صفحه توئیترش نوشت:" فدراسیون فوتبال آلمان، یک جوک تمام عیار!"

نشریه بید گزارش داد که چهار بازیکن دیگر دورتموند که قوانین را زیر پا گذاشتند، رافائل گریرو، تورگن هازارد، اکسل ویتسل و دن اکسل زاگاردو بودند.

دیدگاه‌ها