کد خبر : 1687951 | 17 خرداد 1399 ساعت 09:05 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت کم فروغ مهرداد مقابل بلننسس؛

ادامه ناکامی‌های یاران محمدی در شروع لیگ پرتغال

آوس پرتغال در حضور مهاجم ایرانی‌اش برابر بلننسس شکست خورد.

ادامه ناکامی‌های یاران محمدی در شروع لیگ پرتغال

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر پرتغال، تیم آوس که برخلاف سه دیدار اخیرش مهرداد محمدی را در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت ۰۰:۴۵ بامداد امروز شنبه، در ورزشگاه خانگی خود به مصاف بلننسس رده چهاردهمی رفت.

 

یاران محمدی که آخرین پیروزی خود را در هفته نوزدهم لیگ برتر پرتغال به دست آورده و پس از آن یک مساوی و ۴ باخت داشتند، در دیدار مقابل بلنسس نیز نتوانستند کاری از پیش ببرند و با نتیجه ۲ بر صفر شکست خوردند.

 

نتیجه‌ای که آوس در حضور محمدی برابر بلننسس به دست آورد، بیستمین باخت این فصل آنها بود تا ۱۳ امتیازی و در قعر جدول لیگ برتر پرتغال بمانند، نتوانند اختلاف ۶ امتیازی با پورتیموننسی رده هفدهمی را کمتر کنند و یک قدم دیگر به سقوط نزدیک‌تر شوند.

 

مهرداد محمدی که در سه هفته اخیر لیگ برتر پرتغال به دلیل آسیب دیدگی جزو فهرست آوس نبود، در دیدار برابر بلننسس حضور ۹۰ دقیقه‌ای در زمین داشت، اما نتوانست آمار ۷ گل زده و ۴ پاس گل این فصل خود را بهبود ببخشد.

 

ملی پوش ایرانی آوس در دیدار با بلنسس ۲۵ لمس توپ داشت، یک شوت داخل چارچوب زد، ۹ پاس دقیق داد، موفق به ثبت یک تکل و یک دریبل موفق شد و همچنین در دو نبرد هوایی و یک جدال زمینی به برتری رسید.

 

1501207

دیدگاه‌ها