کد خبر : 1687963 | 17 خرداد 1399 ساعت 10:17 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

صادرکننده نمونه ملی ایران در یک قدمی آبی ها

ساختار هیات مدیره استقلال در روزهایی که بحث حضور این باشگاه در بورس برای عرضه سهام جدی تر از هر زمانی به گوش می رسد با حضور نفرات کارآمد اعضای تیم ترمیم خواهد شد.

صادرکننده نمونه ملی ایران در یک قدمی آبی ها

به گزارش "ورزش سه"، چند روز بعد از این که مسئولان وزارت ورزش و جوانان وعده ایجاد تغییرات در هیات مدیره دو باشگاه بزرگ پایتخت را به طرفداران دادند حالا خبر می رسد در اولین اقدام تا چند روز دیگر هیات مدیره استقلال آخرین عضو اقتصادی خود را خواهد شناخت تا جایگزین کامران منزوی فعالیت خود را در این باشگاه آغاز کند.


در شرایطی که هیات مدیره استقلال طی سال های گذشته بارها دستخوش تغییرات شد، رفت و آمدهای پرشمار انتقادات و بی ثباتی زیادی در پی داشت اما حالا با آرام تر شدن مدیریت باشگاه خبر می رسد رئیس مجمع استقلال برای تکمیل اعضای هیات مدیره آبی ها در صدد اضافه کردن فردی اقتصادی با تجربه بسیار زیاد در بازار به سایر اعضا است.


گزینه جدید عضویت در هیات مدیره استقلال خود به عنوان یکی از طرفداران پرو پاقرص این باشگاه در دنیای تجارت فردی موفق  قلمداد می شود . این  عضو جدید هیات مدیره استقلال به عنوان مالک یکی از موفق ترین بنگاه های اقتصادی و صادرکننده نمونه ملی کشور طی سال های گذشته، عضو اتاق بازرگانی ایران نیز هست و ورود او به هیات مدیره استقلال می تواند این باشگاه را در مسیر درآمدزایی و کسب قدرت مالی بیشتر قرار دهد.


او به عنوان جایگزین کامران منزوی به سایر اعضا از جمله اسماعیل خلیل زاده،حجت نظری واحمد سعادتمند خواهد پیوست.

دیدگاه‌ها