کد خبر : 1687971 | 17 خرداد 1399 ساعت 10:43 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

22 تیم NBA را در اورلاندو به پایان می‌رسانند

طرح به اتمام رساندن لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا با 22 تیم به صورت متمرکز در اورلاندو با 29 رأی موافق و مخالفت تیم پورتلند تریل بلیزرز به تصویب اتحادیه بازیکنان NBA رسید.

22 تیم NBA را در اورلاندو به پایان می‌رسانند

به گزارش "ورزش سه" به نقل از تسنیم، اتحادیه ملی بازیکنان بسکتبال آمریکا (NBPA) با طرح به اتمام رساندن لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا با 22 تیم به صورت متمرکز در اورلاندو موافقت کرد. به این ترتیب، مسابقات اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا (NBA) از روز 31 جولای (جمعه 10 تیر 1399) در منطقه تفریحی والت دیزنی پیگیری خواهد شد ولی جزئیات بیشتر و نحوه برگزاری آن هنوز اعلام نشده است.

 

این تصمیم با موافقت 29 تیم حاضر در NBA و مخالفت پورتلند تریل بلیزرز به تصویب اتحادیه ملی بسکتبال رسید و مذاکره برای نهایی کردن جزئیات بیشتر ادامه داد. مخالفت بلیزرز بر سر جزئیات ادامه لیگ بود و با کلیت ادامه لیگ مشکلی نداشت.

 

قوانین زیر برای ادامه لیگ با موافقت تیم‌های حاضر در NBA روبرو شده است:

 

لیگ با مثبت اعلام شدن شدن تست یک بازیکن ادامه پیدا خواهد کرد. تست کرونا هر روز انجام می‌شود و بازیکن مبتلا حداقل تا 7 روز قرنطینه خواهد شد.

 

1600 نفر مجاز هستند تا وارد کمپ مسابقات شوند. هر بازیکن می‌تواند 3 نفر از اعضای خانواده خود را در کمپ اورلاندو همراه داشته باشد که البته در این بین استثنا هم وجود دارد. بازیکنان و اعضای خانواده آنها موظف هستند در محدوده کمپ باقی بمانند.

 

تیم‌ها می‌توانند 2 یا 3 بازی دوستانه قبل از شروع رسمی بازی‌ها برگزار کنند.

 

دستمزد بازیکنان پس از کسر 25 درصد مبلغ مربوط به ماه می به طور کامل پرداخت خواهد شد.

 

به دلیل ممنوعیت حضور تماشاگران، صدای بازی NBA2K در سالن‌ها پخش خواهد شد.

 

دو سالن تمرین و یک سالن کار با وزنه در اختیار تیم‌ها خواهد بود.

 

تاریخ شروع فصل بعدی لیگ همچنان مورد بحث و بررسی است.

 

22 تیم حاضر در مجموعه تفریحی والت دیزنی‌، شامل 16 تیم حاضر در مرحله پلی‌آف به علاوه پورتلند، نیواورلینز، ساکرامنتو، سان آنتونیو، فینیکس و واشنگتن هستند.

 

 

دیدگاه‌ها