کد خبر : 1687985 | 17 خرداد 1399 ساعت 11:58 | 12.6K بازدید | 1 دیدگاه

ربیع خواه؛ کاپیتان در اولین بازی سال (عکس)

محسن ربیع خواه هافبک دفاعی تیم پرسپولیس در اولین بازی سال 98 به عنوان کاپیتان بازی را آغاز کرد.

به گزارش "ورزش سه"، محسن ربیع خواه که در لیگ شانزدهم یکی از انتقال های جنجالی و پرسروصدای پرسپولیس بود، حالا جای خود را در فهرست این تیم پیدا کرده و در بین هواداران نیز از مقبولیت قابل توجهی برخوردار است. انتظار می‌رفت که او بعد از جدایی برانکو، در فهرست مازاد قرار بگیرد اما حتی کالدرون و گل محمدی نیز روی اسم این بازیکن قلم نکشیدند تا هافبک پرتلاش چهارمین سال حضور در پرسپولیس را هم تجربه کند.

 

او که اکنون باتوجه به مصدومیت محمد انصاری از ناحیه رباط صلیبی شانس خوبی برای ماندن در تیم دارد، روز گذشته کار را به عنوان کاپیتان آغاز کرد و برای اولین با پیراهن پرسپولیس در مراسم ابتدای بازی در کنار داوران و بازیکن تیم حریف حضور یافت تا یک اتفاق جالب را در دوره فوتبال خود تجربه کند. شاید خود او هم تصور نمی‌کرد که 4 سال در جمع سرخ ها بماند و به مهره ای کلیدی تبدیل شود.

 

نکته ویژه در عملکرد ربیع خواه این است که باوجود فشارهای بیرونی فراوان، او همیشه مهره ای بی حاشیه و تلاشگر بوده که در پست های مختلف، نمایش کم نوسانی را به نمایش گذاشته و شاید حتی اگر گل محمدی وی را در لیست مازاد قرار ندهد، بعد از امضای قراردادی جدید فوتبالش را در پرسپولیس به پایان برساند.

 

1501236

 

دیدگاه‌ها