کد خبر : 1687999 | 17 خرداد 1399 ساعت 12:50 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

چرا خارجی‌های تراکتور به ایران برنمی‌گردند؟

دو بازیکن خارجی تراکتور همچنان در کشورهای خود حضور دارند و ظاهرا عزمی برای بازگشت آنها نیست.

چرا خارجی‌های تراکتور به ایران برنمی‌گردند؟

به گزارش "ورزش سه"، جفرسون یوری مدافع برزیلی و عکاشه حمزاوی مهاجم الجزایری دو بازیکن خارجی هستند که در نیم فصل لیگ نوزدهم به تراکتور پیوستند. این دو بازیکن که عملکرد نسبتا خوبی نیز در شروع نیم فصل دوم داشتند بعد از تعطیلی فوتبال در ایران به کشورهای خود رفتند و همچنان ردی از آنها برای بازگشت وجود ندارد.


درباره این دو بازیکن مسئولان تراکتور اعلام کردند که محدودیت پروازهای بین المللی به دلیل شیوع کرونا سبب شده تا یوری و حمزاوی نتوانند به ایران برگردند اما حدود 10 روز از شروع تمرینات تیم ها گذشته و همچنان این دو بازیکن عزمی برای بازگشت ندارند.


در چنین شرایطی غیبت طولانی خارجی‌های تراکتور از جمله جفرسون یوری و عکاشه حمزاوی  این شائبه را ایجاد کرده که آن‌ها قصد بازگشت به ایران را ندارند و پروژه کنار گذاشتن آن‌ها از سوی سرخپوشان تبریزی کلید خورده است.  البته هیچ کدام از مسئولان تراکتور این موضوع را تایید نمی‌کنند اما اینکه دو بازیکن خارجی تراکتور عزمی برای بازگشت ندارند، عجیب به نظر می‌رسد.


گفتنی است؛ میمبلا دیگر بازیکن خارجی تراکتور در روزهای تعطیلی فوتبال در تبریز ماند و مشکلی برای حضور در تمرینات سرخپوشان آذربایجان ندارد.

 

دیدگاه‌ها