کد خبر : 1688009 | 17 خرداد 1399 ساعت 13:25 | 7.3K بازدید | 2 دیدگاه

ذوالفقاری: حمزاوی و جفرسون در کشورهایشان قرنطینه شده‌اند

توضیح سرپرست تراکتور درباره عدم بازگشت خارجی‌ها

سرپرست تراکتور درباره آخرین وضعیت بازگشت دو بازیکن خارجی این تیم توضیح داد.

توضیح سرپرست تراکتور درباره عدم بازگشت خارجی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، حمزاوی عکاشه مهاجم الجزایری و جفرسون یوری مدافع برزیلی دو بازیکن خارجی تراکتور هستند که با تعطیلی فوتبال در ایران به کشورهای خود سفر کردند و مدت زیادی است در تبریز حضور ندارند. از این رو حالا که تمرینات تیم های لیگ برتری در ایران شروع شده، انتظار می‌رفت که آنها نیز به ایران برگردند و کارشان را از سر بگیرند اما تا این لحظه چنین اتفاقی نیفتاده است.


ایوب ذوالفقاری، سرپرست تراکتور درباره عدم بازگشت حمزاوی و جفرسون یوری به ایران به خبرنگار ما گفت: «مسئولان اداری و مالی باشگاه همه شرایط برای بازگشت این دو بازیکن را فراهم کرده اند.ویزای این دو بازیکن تمدید شده و مشکلی برای برگشتن آنها از طرف ما و خودشان وجود ندارد اما مساله اینجا است که آنها در کشورهای خود قرنطینه شده اند.»


وی ادامه داد: «ما در تلاش هستیم تا هرچه سریع تر مشکل حمزاوی و یوری را برای خروج از الجزایر و برزیل حل کنیم و آنها به تبریز بیایند. به محض حل شدن مشکل خروج آنها از کشور خود بلیت می گیریم تا به ایران برگردند.»


ذوالفقاری در پاسخ به این شایعه که دو بازیکن خارجی قصد بازگشت ندارند، بیان کرد: «اصلا چنین چیزی نیست. مشکل آنها همانطور که گفتم موضوع قرنطینه در کشورهای خودشان است که طی روزهای آینده انشاالله این مساله نیز برطرف می‌شود و این دو بازیکن خوب را در تبریز می‌بینیم.»

دیدگاه‌ها