کد خبر : 1688023 | 17 خرداد 1399 ساعت 14:08 | 5.8K بازدید | 1 دیدگاه

در مورد مذاکره با هروه رنار هیچ انجمنی دخالت نداشت

ترابیان:یک سفارت در اروپا در ماجرای ویلموتس فعال بود

مسئول سابق کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال در انتظار ابلاغ حکم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال است.

ترابیان:یک سفارت در اروپا در ماجرای ویلموتس فعال بود

به گزارش" ورزش سه" عباس ترابیان در رابطه با حکمی که برای او و علی کفاشیان به خاطر پرونده "ام پی سیلوا" گفت: "من در یک برنامه تلویزیونی (ورزش و مردم) کاملا با مدارک و مستندات این قضیه را توضیح دادیم که اصلا رد مالی نشده و پولی رد و بدل نشده است. پلیس فتا ایمیل من و تمام جزئیات را بررسی کردند و یک گزارش کامل دادند که در آن مشخص است طرف مقابل ما تقلب کرده است. من منتظر هستم رای ابلاغ شود این قصه را باید آقایان بیایند مقابل مردم صحبت کنیم."

 

مسئول سابق کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال در این ارتباط گفت: " فعلا که جزو مغضوبین به حساب می آییم. اصلا نمی دانم با چه کسی طرف هستیم. هر دفعه یک چیزی راجع به ما در رسانه ها بیرون می آید. متاسفانه به جای اینکه حکم را به ما ابلاغ کنند موضوع را رسانه ای کرده و با آبروی ما بازی می کنند. این کار ها واقعا دلسرد و دلزده ام کرده است."


او درباره این پرونده گفت:" منتظر ابلاغ حکم هستم تا سپس درباره آن صحبت کنم. جالب است که من مرئوس و آقای کفاشیان که رئیس بودند به یک اندازه محروم شده ایم. من در صورت ابلاغ حکم به صورت قانونی پیگیری می کنم. متاسفانه در این مدت خودم و خانواده ام به خاطر طرح این مسایل اذیت شدند."


ترابیان در بخش دیگری از صحبت هایش به ماجراهایی که پیرامون قرارداد ویلموتس و پیشنهاد گزینه برای هدایت تیم ملی از سوی انجمن فرهنگی ایران و هلند گفت:" راجع به ویلموتس هیچ ورودی نداشته ام. فقط یک جلسه ای ترتیب دادند ، چند نفر از آقایان مثل تاج و ساکت و یکی دو نفر دیگرهم بودند. در این جلسه تنها مطرح شد که قراردادی در حال آماده شدن است و ما هم نظراتمان را دادیم و اصلا نمی دانیم چقدر از این نظرات اعمل شده است."


او که مسئول مذاکره هروه رنار هم بود درباره پیشنهاد انجمن فرهنگی ایران و هلند هم گفت:" من توصیه نامه یا پیشنهادی برای مذاکره ندیدم. تنها می دانم یکی از سفارت های خودمان در اروپا در این زمینه فعال بود اما اینکه مذاکره کننده چه کسی بوده و آیا با ایجنت ویلموتس صحبت شده یا با خود او را نمی دانم. در مورد رنار هم هرگونه مساله مرتبط با انجمن فرهنگی تکذیب می کنم. انجمنی درارتباط با هروه رنار وجود نداشت. رنار را از ابتدا خودم پیگیری کردم، 5 روز در سنگال بودم با ایجنت ایشان صحبت کردم و تقریبا به یک توافق رسیدیم. تنها یک مشکل  وجود داشت که ایشان باید بعد از رقابت های جام ملت های آفریقا می آمد و ما یک بازی فیفا دی را از دست می دادیم."

 

ترابیان افزود:" در مورد ویلموتس باید چند عامل را شناسایی کنیم.؛ اینکه محل مذاکره کجا بوده؟ آیا با ایجنت او حرف زدند یا مستقیم با خودش؟ این ها موارد مهمی هستند . در ماجرای قراراداد با کی روش من هفت ماه مداوم درگیر بودم. درباره بند بند قرارداد بحث کردیم. مذاکرات ابتدا با کاروالهو مدیربرنامه کی روش و سپس با وکیلش نیز جداگانه پیش بردیم. این کاری است که باید تکه تکه انجام شود نه اینکه با عجله قرارداد بسته شود."


او همچنین گفت:" من در آنچه خودمان انجام دادیم ایرادی نمی بینم. مهمترین بحث ما این بود که چگونه مربی انتخاب کنیم. در جلسات کمیته فنی بحث بود، آقایان محصص، افاضلی ، کفاشیان و من در جلسات حضور داشتیم و دبیرکل هم گاهی می آمد. ما برای هر مربی یک آلبوم درست کرده بودیم ، مثلا اریکسون یک آلبوم داشت که در آن تمامی مشخصات مورد نظرمان نوشته شده بود. آقای محصص پیشنهادش یک مربی اهل صربستان بود که بسیار مربی خوبی هم بود. اما اینجا مشخص نشد چگونه ویلموتس را به جای مربی آوردیم که تیم ملی کشورش را به مقام سوم رسانده بود. ما حتی مسایلی مثل شرایط پزشکی، کوچینگ، کاریزما و مسایل تمرینی را در انتخاب مدنظر داشتیم و نمره می دادیم. دو سه گزینه خیلی خوب داشتیم که در نهایت در مورد کارلوس کی روش به جمع بندی رسیدیم."

دیدگاه‌ها