کد خبر : 1688041 | 17 خرداد 1399 ساعت 15:50 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اسپورت:

پاسخ رد بارسا به پیشنهاد 100 میلیونی برای فاتی

نشریه اسپورت نزدیک به باشگاه بارسلونا امروز خبر از رد پیشنهادی 100 میلیون یورویی برای آنسو فاتی داد.

پاسخ رد بارسا به پیشنهاد 100 میلیونی برای فاتی

به گزارش "ورزش سه"، آنسو فاتی در ابتدای فصل جاری و زمانی که لیونل مسی و لوئیس سوارز مصدوم بودند، شانس بازی در تیم اول بارسا را پیدا کرد و به بهترین شکل نیز از این فرصت سود جست. او خیلی زود توانست چندین رکورد را در بارسا و حتی لیگ قهرمانان به ثبت برساند ولی به تدریج و با بازگشت ستاره های بارسا او نیز نیمکت نشین شد.

 

 

1499873

 

 

بارسلونا اما خوشبین است که فاتی با کسب تجربیات بیشتر، در فصول آینده بتواند به یک لیونل مسی جدید تبدیل شود و به همین دلیل با تمام پیشنهاداتی که برای وی رسیده، مخالفت کرده است.

 

فاتی رکورد جوان ترین گلزن بارسا در لالیگا و نیز جوان ترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان را در اختیار دارد و طبق ادعای امروز نشریه اسپورت، جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسا اخیرا پیشنهادی 100 میلیون یورویی برای این بازیکن را رد کرده است. او به باشگاه خواهان فاتی گفته است که این بازیکن فروشی نیست و روی او برای آینده حساب ویژه ای باز کرده اند.

این در حالی است که بارسلونا پس از شروع کرونا با مشکلات اقتصادی زیادی روبرو شده و اخیرا شایعاتی مبنی بر کاهش مجدد دستمزد بازیکنان نیز شنیده می شود. پیش از این و در دوران قرنطینه 70 درصد دستمزدها کاهش پیدا کرد. در چنین شرایطی شاید فروش 100 میلیون یورویی فاتی می توانست بر بسیاری از مشکلات بارسلونا پایان دهد ولی بارتومئو قاطعانه این قضیه را رد کرد.

 

 

1493678

 

 

دیدگاه‌ها