کد خبر : 1688046 | 17 خرداد 1399 ساعت 15:10 | 67.8K بازدید | 0 دیدگاه

همه پرونده های باز سرخها قبل از شروع مجدد فصل

عکس عجیب از سرپرست باشگاه پرسپولیس

سرپرست باشگاه پرسپولیس هرچند تا به امروز توانسته به پشتوانه تامین مالی از سوی کارگزار باشگاه، به عضو محبوب بازیکنان تبدیل شود اما همچنان موانع بزرگی پیش پای خود می‌بیند.

عکس عجیب از سرپرست باشگاه پرسپولیس

 

به گزارش "ورزش سه"، خوبی روند چند سال اخیر باشگاه پرسپولیس این بوده که چندان نتوان موفقیت‌های فنی را به پای مدیران تیم نوشت و هر کدام از مدیران 5 سال اخیر یک جام از آن خود کرده‌اند.

 

شاید در بحث مدیریتی و ساختار، دنبال کردن شیوه درست مدیریتی و برنامه‌ریزی همواره منتهی به موفقیت شود اما در پرسپولیس کنونی که هر کدام از مدیران بعد از قبول سمت خود، شیوه نو و منحصر به خود را دنبال کرده‌اند این قاعده چندان رعایت نشده است.

 

علی اکبر طاهری، حمیدرضا گرشاسبی، ایرج عرب و حتی محمدحسن انصاری فر با قهرمانی در نیم فصل، بیشتر از اینکه بر پایه شیوه نوین مدیریت ورزشی در پرسپولیس به موفقیت دست یافته باشند، پشت ثابت تیمی و کیفیت بالای بازیکنان و البته نابسامانی و مشکلات دیگر تیم‌ها به موفقیت و جام رسیده‌اند.

 

در حال حاضر نیز هیات مدیره سه نفره پرسپولیس که با بزرگترین شکاف و اختلاف نظر همراه هستند، با اختلاف 10 امتیازی این تیم، از شانس بزرگی برای اینکه در پایان فصل در کنار جام عکس یادگاری بگیرند، برخوردار هستند.

 

نه مهرداد هاشمی که بیشتر با سخنوری خود شناخته می‌شود و نه رغبتی که تاکنون اثر خاصی در هیات دوره‌ای از او مشاهده نشده و البته نه رسول پناه به عنوان عضو پر ماجرای هیات مدیره پرسپولیس که از حضور پرحاشیه خود به سمت ریاست هیات مدیره در نهایت اکنون با از پیش پا برداشتن هاشمی و انصاریفرد به عنوان سرپرست و نفر تصمیم گیرنده در باشگاه فعالیت دارد، تاکنون گام مهمی برای برطرف کردن مشکلات باشگاه برنداشته‌اند.

 

1501289

با این حال سرپرست سرخ‌ها که با عنوان دندانپزشک وزیر در نهایت میان مخالفتهای گسترده موفق به گرفتن یکی از پست‌های مهم فوتبالی ایران شده ، شاید باید خیلی بهتر از آنچه در شغل تخصصی خود انجام می‌داده عمل کند که اینجا پرسپولیس است!

 

 

آنجا که نه پول رضایتنامه یحیی گل محمدی به شهرخودرو در دست اقدام قرار دارد و با توجه به توافقی که صورت گرفته، حمیداوی به مبلغ مناسبی در دراز مدت بابت دیرکرد این پرداخت خواهد رسید. نه پول برانکو که پرونده‌اش به واضح ترین شکل ممکن در فیفا جریان دارد و خطر بزرگی علیه باشگاه محسوب می‌شود اما مدیران این تیم تنها به دنبال خرید زمان بر پایه مستندات واهی هستند. پرونده آنتونی استوکس و حتی ماریو بودیمیر و البته کالدرون و رفقا هم کاملا مشخص است و می‌تواند در ادامه بزرگترین دردسر را علیه سرخ‌ها ترتیب دهد.

 

با این حال سرپرست سرخ‌ها که با عنوان دندانپزشک وزیر در نهایت میان هجمه‌های گسترده موفق به گرفتن یکی از پست‌های مهم فوتبالی ایران شده است، با برداشتن نقاب خود نشان می‌دهد چندان نباید به آینده سرخ‌ها امیدوار بود و شاید در کار تخصصی خود نیز چندان موفق عمل نکرده باشد.

دیدگاه‌ها