کد خبر : 1688063 | 17 خرداد 1399 ساعت 16:24 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

مبینی: حسین رسولی برای ازدواجش در بلاروس مانده

اولین واکنش به برنگشتن ملی‌پوش پرتاب دیسک

سرپرست فدراسیون دوومیدانی به مساله عدم بازگشت ملی پوش دوومیدانی بعد از اردوی چند ماهه در بلاروس واکنش نشان داد.

اولین واکنش به برنگشتن ملی‌پوش پرتاب دیسک

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل در مطلبی با عنوان "اقدام مشکوک ملی پوش پرتاب دیسک!" به این موضوع پرداختیم که حسین رسولی بعد از اردوی چند ماهه در بلاروس با وجود فراهم کردن بلیت از سوی فدراسیون حاضر نشده به ایران بازگردد. این در حالی است که بهنام شیری، هم تیمی و همراه او به ایران بازگشته. 


شایعات زیادی از چند روز قبل پیرامون چرایی عدم بازگشت این ملی پوش پرتاب دیسک منتشر شد و حالا سرپرست فدراسیون دوومیدانی به این ماجرا واکنش نشان داده است. 


مهدی مبینی در این باره به پایگاه خبری وزارت ورزش گفت: این دو ورزشکار در دوره مدیریت قبل به بلاروس اعزام شدند تا زیر نظر یک مربی اهل این کشور تمرینات خود را تا ٢٣ فروردین ماه که پایان تفاهم نامه آنها با سرپرست قبلی فدراسیون بوده است ، ادامه دهند. آنچه مسلم است در این مدت هر نوع همکاری که نیاز بود از طرف فدراسیون صورت گرفت تا جاییکه در هفتم فروردین ماه مبلغ ٤ هزار و ١٥٠ یورو و در مرحله بعد در اردیبهشت ماه نیز ٤ هزار یورو به آنها پرداخت کردیم و حتی در نامه ای به فدراسیون بلاروس خواستار حضور این دو ورزشکار در مسابقه کسب سهمیه آن کشور شدیم که مورد موافقت قرار نگرفت و مسابقات نیز بدلیل شیوع کرونا لغو شد.


وی افزود: بعد از این زمان، چهار بار برای بلیط برگشت به تهران اقدام کردیم که متاسفانه بدلیل شیوع کرونا و عدم پروازها، بازگشت این ورزشکاران ممکن نشد اما با این حال به آنها تاکید کردم که به دلیل اولویت سلامتی ، با مربی خود ادامه ندهند و از طرفی سفارت ایران نیز نهایت همکاری را برای تغذیه آنها بعد از پایان تفاهم نامه به عمل آورد .


مهدی مبینی با بیان اینکه زمان بازگشت این دو ورزشکار از مینسک بلاروس به تهران یک شنبه یازدهم خردادماه بوده است ، توضیح داد: این تاریخ از یک هفته قبل به آنها اعلام شده بود اما صبح روز پرواز مطلع شدم که حسین رسولی به دلیل مشکلات شخصی امکان بازگشت ندارد و بلافاصله پیگیری کردم. پدر این ورزشکار گفت که فرزندش پیگیر ازدواج در بلاروس است و آنها در جریان کامل قرار دارند و تا سه هفته آینده باز می گردد. در این مدت به عنوان مسئول فدراسیون نهایت همکاری و حمایت مادی و معنوی را از ورزشکاران در اردوی بلاروس داشتم و از همکاری های وزارت امور خارجه، سفارت ایران در بلاروس و وزارت ورزش و جوانان تشکر می کنم .آمادگی دارم هر گونه همکاری را انجام دهم تا سه هفته آینده که بنا به گفته حسین رسولی و پدرش پیگیر امور ازدواج هستند ، با اولین پرواز چارتر برگردند.

دیدگاه‌ها